Tuesday, December 27, 2011

Coretan lama dan Terakhir

Assalamualaikum...

Al-hamdulillah dah 3 bulan berlalu.. iza rasa dah tenang.. dah 3 bulan insan yang bernama amin menyepi... buat pertama kali dalam sejarah hidup ini.. berbulan-bulan iza tak contact amin kan... yup ! pertama kali dalam hidup selepas  kenal amin 5 tahun sudah....biarkan sejarah ini berlalu... biarkan amin bahagia.. cuma yang iza mintak .semoga tiada lagi permusuhan antara kita..

walaupun hubungan kita dah hampir dua tahun dah terlerai.. sejak 2009, iza still berhubung dengan amin kan.. walaupun gaduh. ..baik.. gaduh.. baik.. tapi akhirnya sept 2011 iza dah betul-betul amik keputusan nak pergi.. dan nak lupa kan insan bernama amin... min, ucap lah tahniah pada iza.. iza dah pergi ni.. min ingat senang ke nak lupa kan... susah sangat-sangat.. tapi semangat ieyza kuat..

tiada lagi entry sedih yang akan iza coretkan lagi dalam blog ni. tiada lagi kisah min dalam blog ni.. iza dah padam kan min dalam hati ni.. dan iza dah masukkan seseorang dalam hidup iza.. dan perhubungan kami sudah hampir setahun.. dia yang banyak membantu iza lupa kan min.. akhirnya.. tentu min gembira. tiada lagi iza dalam kehidupan min.. itu yang selama ini min harap kan..

min, ini kali terakhir ieyza coretkan nama min dalam blog ni.. kerana tarikh ini mengingatkan iza tarikh kali terakhir kita berjumpa.....iza mintak maaf dengan apa yang telah berlaku.. maafkan iza.. dan semua kisah antara kita dijadikan pedoman dalam hidup iza..

nie semua entry pasal min, iza tak nak delete.. iza nak baca 20 tahun akan datang.. cinta budak hingusan :')
kalau min nak baca -baca je la. cerita ni semua lepas kita putus. ada happy ada sedey. 

2010
Amin sahabatku , amin pergi ,semoga bahagia amin , 1 ogos anniversary , Penat memikirkannya , aku tak kan maafkan amin , aku masih sayang , amin mesej aku ! :) , dia kembali , semangat hilang , aku nak buang dia ! , kenapa takdir begini? , i love u mr A , perlukah diteruskan ? , Pertemuan yang terakhir 

2011
aku harus lupakan kamu , sukar nak percayai :) , coretan dari bingkisan hati , bukan aku ! :( , Puas hati kau  , cerita kita ,  aku happy sangat.  , aku bodoh ,  kau bole bahagia , 

cerpen ini kisah kita.. 
Takdir Sebuah Cinta Dan Persahabatan #1
Tapi malas lar nak sambung lagi.. nak buat apa pun.. 

lihat.. min pergi min dtg, baik, gaduh.. semua ni pengajaran. menjadi tauladan dalam kehidupan.. :)

amin.. walaupun semuanya dah berakhir, iza harap tiada kebencian diantara kita.. hope amin berbahagia bersama aina.. aina pun ada cakap dengan iza, lepas habis diploma dia nak bertunang dengan min.. semoga min bahagia...

selamat tinggal.. 

' dan kerana amin lah blog ni wujud '

"ada sebab mengapa ALLAH temukan kita dengan orang yang salah sebelum kita jumpa orang yang benar-benar untuk kita. ada hikmah yang ALLAH tentukan "

coretan 27 Disember 2011, adakah masih ingat 27 Disember 2010 ? Hari terakhir kita bertemu................

p/s: moga kau bahagia bersama Miss N.. :) aku pun bahagia bersama Mr. N sekarang :)

14 000 kuceng marie:

zuhaida said...

sabar jelah eh :)

Miss Nadya said...

sabar ye sayang...sis pernah nk hadapi semua ni..tapi sis tak bersedia untuk melepaskan dia pergi lagi...nad cuma mintak dia bersama sis dan jaga ati sis je..:(

ieyza afieyna said...

@zuhaida

terima kasih...insyaALLAH ;)

ieyza afieyna said...

@Miss Nadya

oo... tapi syukur la dia masih disisi sis...

Ahmad Haziq Azlan said...

semoga berbahagia dengan naim
:)

Norlida Ramli said...

adoi..sedihnya bca entry ni..
sabar ye iza..akak pun penah lalui gak..
mmg susah nk lupekan seseorang dlm idup kita kn?
tp x contact dgn dia adalah jln terbaik..

smoga iza bhgia ngn mr n :)

ieyza afieyna said...

@Ahmad Haziq Azlan

naim mana lak nie.. terbalik kan nama amin la tu.. MR N len la.. haha

ieyza afieyna said...

@Norlida Ramli

huhu.. tapi ieyza dah bole lupa kn semua ni kak.. ;)

insyaALLAH.. thanx akk..

myr amyra said...

u're strong girl... :)
semogo berbahagia dengan Mr. N... :)

ieyza afieyna said...

@myr amyra

terima kasih akk ;)

cik Atiera said...

iza!

biarkan yg berlalu terus berlalu..
yg akn datang, kita teruskan dengan penuh kesyukuran :)

ieyza afieyna said...

@cik Atiera

insyaALLAH... thanx aien ;)

eiqa azra said...

wah!!! cedih2.. :)
huh.. bgs la ieyza ni!
hidup mesti diteruskan!!

ieyza afieyna said...

@eiqa azra

huhu.. biar la kan.. cerita lama.. hidup mesti di teruskan ;)