Tuesday, December 28, 2010

Pertemuan Yang Terakhir !!!



(bace smbil dgr lagu nie ! )

Setiap pertemuan ada perpisahan..andai benar pertemuan aku dan dia smlam adalah buat yg terakhir kalinya..aku pasrah.. aku terima akn hakikat ini ..kenangan antara aku dgn dia akn aku phat kn di hati aku untuk selamanya2…tidak mudah untuk aku melupakn dirinya yg pernah hadir dlam hidup aku..kerana dia cinta pertama aku..semoga dia sentiase bhagia .. kerana die pernah berkata cinta sejati adalah cinta yg snggup berkorban apa saja untuk melihat kebahgiaan org yg kita syg.. andai dia bahgia.. aku turut bhagia disini.. insyaALLAH.. biarlah kisah kite yg bertahun2 ini akan di jadikan memori dalam hidup aku!.. This is reason why aku ckap xnak jumpe dye.. aku suh adik aku yg amik brg yg dia pnjam tue kt dia.. tapi adik aku xnak..so,aku terpakse amik sendiri..hanya tuhan je yg tahu mcm mane perasaan aku berhadapan dgn org yg bnyak ,,ah! aku skit hati.. ye,,smlm pun aku xbnyak ckap dgn die.. aku smpai2 je kt dye aku trus mntk je barang aku,,then,, die ckap thank,sory la ape tah..aku pun xdgr sgt..sbb fikiran aku melayang2..then mak aku pun ade tyme tue kn..sbb mase tue kt pekan..mmang tyme org ramai kt ctu.. pas dye bagi kt aku barang aku tue..aku trus pergi tinggalkn dye cmtue je tnpe sepatah kata pun..says bye pun xde ! dye pun mcm terdiam..then trus pergi.. tyme tue baru aku rase nak pgil dye blik,, tapi myb dah terlmbat............mungkin pergi untuk slama2nya dari hidup aku !!YA ALLAH.. Tabahkan hati hambamu ini Ya ALLAH.. Takde sapa yg akan fahami ape yg tersirat di hatiku Ya ALLAH..hanya Engkau yg memahami........






Photobucket


1 000 kuceng marie:

khairul akhmal said...

mungkin lagi tepat.
begini.

sye cerita sebuah duka di sini.
sye coret sebuah luka juga di sini.
sye lagu kan sebuah intronasi tentang cinta.
juga di sini.

mereka tempuh sebuah perjalanan yang berlainan.
mereka tempuh jalan cerita yang lebih tragis.
mereka bersama di setiap mata yang melihat.
mereka mencipta empayar cinta yang hebat.

dia tak sudah di uji dengan perasaan.
dimana setiap apa yang dia lakukan.
pasti perasaan itu buat dia tertekan.

dia juga tak lari dari ujian kesabaran.
dalam mengejar sebuah impian gapaian cita cita.
dia rela berkorban.

"nama dia kasha, kat sini kite orang paggil dia budak setan"

"saya janji lepas awak lulus nanti, awak boleh sarungkan cincin tu kat jari manis saya"

"aku tak pernah berhenti cintakan ayu, su"

:)