Saturday, September 18, 2010

6_6

aku btul2 tak fhm dgn diri aku nie..kadg2 aku rase xnk hidup je kt dunia nie,,
tapi aku sptutnye bersyukur krane still hidup kt dunie nie,,hari2 mood aku xtentu arah..aku sedih,gembira,pastu cdey blik..enth la..kanpe kn? nk blik ke arau semula pown aku nanges..diri aku xkuat..aku xde smgt..smgt aku ada pade die,, tapi die pun skrg xpeduli kn aku,,aku cdey sgt2,,knpe perpishn berlaku??dulu dia sentiase bagi aku smgt..tpi skrg x da,,aku tension sgt2,,bljr pun aku xfhm lgsung tmbh2 subject account..aku menyesal tukar course..dulu aku bljr elektrik,,kn bgus klo aku smbung elektrik,,at least aku ade basic dan cpt fhm tapi nie,, aku ase na nangis,,aku da give up,,,=( diri aku skrg mcm xbtul jew,, aku rindu kn dye,,fikir psal mslh lagi,fikir psal study,fikir psal sgale hal.. aku tkut aku gler je 1 day nnti,,

 knape aku xbole lupekn dye,,knpe aku msti igt dye,,mgkin sebb aku da lme knal dye..hmpir 4 thun..
da mcm2 dye buat supye aku lupekn dye,,tapi xbole..aku nk ckp kn sape yg knal aku dan sape yg knal dye..klo jadi ape2 kt aku 1 day aku nk dye tahu yg "aku syg dye sgt2,,xde org len yg aku syg mcm mne aku syg dye..if ape berlaku kt dye tolongla inform kt aku.."..,erm,,aku try nk lupekn dye,,aku cuba untuk suka kn org len,, ye bole jew..tapi hati aku,pemikirn aku,,rindu aku tetap pade dye,,aku xbole gnti sape2 dlm hti aku,,
knpe aku cmnie?dye ckp dye pun xnk jadi musuh aku,,tapi kami xleh nk trus berkwan,,sebb awek dye xkasi..
dye xde pilihn,,xpela,, biarlah ..biarlah aku tnggung sume nie,, aku xnk jdi phlg hubungn dorg....aku nk mtk maaf kt some 1 tue,,aku xdpt nk terime dye dlm hidup aku,,aku da cuba..tapi xbole..aku mtk maaf,,...






0 000 kuceng marie: