Wednesday, January 5, 2011

Coretan Dari bingkisan hati..

Bukan aku menulis di sini untuk mencari simpati dari sesiapa..
sama sekali bukan!aku sekadar meluahkan apa yg terbuku dihati aku..
kerana tiada teman yg dapat mendengar rintihan dari sanubari aku..
rintihan hati aku yg telah amat perit..
ya mungkin tiada sesiapa yg akan mengerti..
hanya aku yg lalui maka hanya aku yg mengetahuinya..
mungkin semua ini ujian dariNYA yg ingin menguji keimanan hambaNYA ini..
sedang aku berasa sungguh perit hati ini..
maka tanpaberselingdung aku terus memceritakan hal itu kepada si lelaki..
si lelaki sngat terkejut..maka menyuruh aku untuk berhenti mengikuti perkembgan nya..
kerana dia bimbang.. dia tidak mahu hati aku akn terguris dgan kelakuan nya itu..
sedang aku nyenyak di ulit mimpi,,
semlm jam menunjukkn 2.55 am..
telephone aku berdering..nmun buat kali pertama aku tidak sempat itu mnjawab..
lalu panggilan yg kedua dgn aku angkat kerana panggilan itu dari si lelaki..
untuk apa dia menelefone aku??
tatkala aku membisu..dia juga membisu tanpa suara..
aku membiarkn saja kelakuannya itu..
setelah dua2 membisu..
dia memulakan bicaranya..
"salam,,iza  ,,%$^ nak ckp ckit bole??"
lalu kata maaf darinya tentang hal yg dia lakukn itu 
dia sedar apa yg dia lakukn itu salah.. 
time2 itu juga dia memksa aku supaya membuka facebook..
ish.. mengacau sungguh mamat nie..aku nak tido!!
dia suruh aku memadam gambar yg telah aku print screen dari sebuah blog..
act ianya adalah sebuah coretan dari sesorg perempuan untuk dia..
aku berkeras untuk memadamnya besok..
nmun rayuan dari suaranya itu memaksa untuk aku turuti kehendaknya..
lalu aku terus memadamkn gambar itu..!
sedikit penyesalan dari suaranya itu..
but i say to him.. dont worry about that..!
i will keep his secret ..
take care man.!..
Adios..


Photobucket 


2 000 kuceng marie:

al_hakim said...

as salam..sy ade anjurkan satu segmen..ade kelapangan join la ye..=)

Lina_Lin said...

apeape pon,sabar yer :)