Friday, May 21, 2010

Kalu anda jdi saya???apa anda rasa???


Assalamualaikum.....
xtau nk cter mcm mane an..
no idea..blur r..huhu..
ble teringt psal thun lepas hidup aku appy gler..
sebb ape??adala..hhuhu..

p ble 2010 menjelma...

sume tu hilg..aku da x appy mcm dulu..
semua nie angkara dia..dia??
seorg manusia yg bernama amin!!!
siape dye??
org r ..wt pw nk tnye agy..haha..
aku knal dye da lame r..
sejak azali agy..haha..gebang je lbey..huhu
erm,,knal dye mase fom 2(2006) agy..
dye yg mula miskowl aku..'
mlas nk lyan mulanya..
tp upenye dye jiran dak kelas aku..
ktorang pun kwn r..
mula2 biase..lame2 luar biase..haha...
hidup aku sentiase apy...
xpernah xmsg..atter sthun..tmat la sudah kami menduduki PMR(2007)..kputusan nye??aduish..aku sdey r gak..coz just dpt 2A je..amin dye dpt 7A 1B..oleh itu aku terasa malu sgt..dye pandai..kt skowl top 3 kowt,,aku nie???dlm tingkt 30 lebih kowt..haha..
dgn result aku tu aku dpt twarn kt SMT SERI MANJUNG.Kt cni junior x 1 bilik dgn senior..so ktorg bwa r nset..aku??msti r bwa..haha..msg amin je r..!tapi xlame pastu aku pindah skowl kt SMT SERI ISKANDAR..kt cni xberani r bwa nset..ade r sebb2 tertentu..p xmenghalang aku untuk hubungi dye..gne public fone r..!huhu..


tbe2..one day 3/1/09..

dye gtau aku..act dye da couple dgn someone..
hush jujurnye dye..
aku???nangis xberlagu..haha
aku biarkan dye.....
2 ari pastu aku msuk TLC..
lpas je msuk tlc,,aku rse semgt da xde sgt..2minggu pastu..
ade budak bg no fon kt aku..
name dye shahril..
entah time 2 aku pun xknal spe2 enth...
haha...
ringkaskn cter aku berkawan la dgn dye untuk mengubatkan duka lara..haha
dak tu upenye sme..ktorg tuka2 r cter..
xlame kmudian ex dye dak fom 4 msuk skowl ni..
ktorg da xrpt sgt..sunyi r gak..
ringkas cter..ade la kejap menjalinkn hubungan yg xberapa jelas dgn dye..haha
ex dye 2 dpt tahu..dye mcm mara aku je..aku tkowt r..wlau pun dye junior..
lame2...amin contact blek aku..dalm bulan 5 cmtu r..
pastu bru r aku beranikn diri bwa nset kt hostel..
kalu x ,x bwa pun..tp sebb dye,,msti r bwa!!
aku tertnye??ape kputusan aku..
ttbe c S tu ptuskan aku dgn alsn yg xmunasbah...
dye kate nmpk msg amin bnyk dlm enset aku n dye thu yg aku syg amin agy..
aku x fikir ape agy..trima je r..agy pun org kate dye main2 je kn..bukan serius..
rupenye amin contact aku sebb dye dgn awek dye da ptus..
dye smpai ptah tgn kowt..ade r kne mgene dgn awek dye 2..
sejak itu..aku xfikir psal owg len da..
wktu exam spm pun stil bergayut tipon bygkan???mlm2 dye tipon..
nsib bek xpernah kantoi bwa enset kt asrama..haha
ape2 pun kebahagian itu xlama..sekelip mata je..
abis je spm..sikap dye da berubah..
jrg msg,kowl ..why???
alsan dye??dye kate kehidupan masa sekolah dgn after sekolah berbeza..
after sekolah sibuk dgn tnggungjawab msg2..
aku terima..mungkin antara kami setakat ini sahaja..

berat kaki melangkah..namun apakn daya..
aku tetap setia smpai bila2..
namun kata2 nya yg ku anggap benar rupenye hnye manis di bibir...
dye tersilap anta msg.. dye nk anta kt AWEK BARU dye..tp teranta kt aku..
bru lah aku ketahui segalanya2..dya kate aku terlalu baik,,dye da xsggup nk tipu aku..
mlm tue aku ckp aku benci dye,,tp hakikatnya hanya Allah yg tahu..
beberapa hai tu..awek dye dpt tau sal aku..dye mara2 aku..
dan dye bleh siap kate..amin skrg milik aku..mmg aku yg rmpas dye..so knpe??
aku xterkate..sebb aku xpndai nk mara2 org..aku just diam dan mendengar mulut dye berbicara bgaikn ular berbisa...amin ttp msg aku..amin kate rahsiakn jgn gtau awek dye yg kami msg..
ok..tp..entah cmne..awek dye dpt tau..dorg perang besar gler2...
disebabkan itu aku dpersalahkan..aku difitnah untuk roskkn hubungan dorg...
termasuk amin!!dye tetibe mara aku..ckp yg aku da bunuh dye,,hidup dye da xde mkne..mcm2 dye ckp..
sggup dye,,aku xsggup dipersalahkn aku cdg nk bunuh diri mse tue,,
serius!tp kwan baik aku Shahril,sebenarnya kami msih berhubung..dye bg nsihat kt aku..
adenye dye aku kuat blik..ckit demi sedikit aku da bley lupekn amin..!
tpi skrg nie..shahril pun da ilank entah kemana..gagal di hubungi..
mungkin salh aku sgt skitkn aty dye,,aku tahu..xpe r..
entah r,,mungkin ade sesuatu yg Allah takdirkn untuk aku..
walaupun aku xsekuat namun..tpi dgn sokongn fira n ana,,aku da kuat skrg,,
n xsunyi sgt...nmun aku sdey gak cos result aku just 2a je..2 r msj je kejenye!yg dye hpy r dpt 5A..
ERM,,full stop pasal dye,,


WASALAM...
semoga kehidupan aku selepas ini bermakna..
aku akn lupekn sume dan buka buku bru..
new life at uitm arau!!
myb after this im not iza yg dulu..!!!!



Lukisan nie dye yg drawkn..just memory jew...
throw away the memory!!!



0 000 kuceng marie: