Saturday, January 8, 2011

Bukan aku !!

Ya ALLAH.. smpai bile diriku harus diuji sebegini..aku tidak kuat lagi Ya ALLAH.. aku sabar..aku tabah manerima setiap dugaanMU.. nmun skrg aku cukup tidak kuat lagi untuk menanggung semua ini Ya Allah.. tiada nya insan2 yg aku syg disisi membuatkn aku lemah ya ALLAH.. berjauhan dari keluarga..dan teman baikku membuatkn aku kesunyian Ya ALLAH..engkau berikan lah aku semangat Ya ALLAH..Kuatkn lah hati aku Ya ALLAH..Amin..Ya Rabbalalamin..

--##_-  

apa salah aku? haruskah aku terus dipersalahkn.. mengapa aku ditikam dgn kejamnye.. mengapa? bukan aku..aku ke yg bersalah.. perlukah aku berdiam diri lagi setelah pelbagai tomahan yg aku terima.. aku seperti dipijak2 oleh mereka.. sedikit pun aku xpernah nak melwan kata2 nya.. sedaya upaya aku cuba bersabar..aku cuba bertutur sesopan2nye dgn die.. aku tidak pernah menggunakan kata2 kesat kepadanya.. aptah lagi mencarut.. tapi dia.. selalu sgt.. kata2nya yg mengguriskn hati aku.. tapi aku.. aku tetap berdiamkn diri.. mengikut saja rentak nya.. namun kini aku tidak snggup lagi aku tidak kuat untuk menerima semua ini.. apa yg hrus aku lakukn?? Ya,, permpuan itu secara tiba2 menghantar msj kt aku.. dengan kata2 yg mmbuatkn hati aku benar2 skit.. apa salah aku.. tiba2 je.. xde ribut xde taufan.. ye aku tahu.. bukan aku.. pkwe kau tu yg ade pmpuan lain.. budak cine tu kau tau x.. !! kenapa kau nak salahkn aku plak.. aku tau kau langsung xtau pasal budak cine tu kn !! aku tahu..smua aku tau... tapi aku xkn bgitahu kau !! sbb aku xnk kau merana mcmana kau dah wt aku merana.. kau tau x.. dulu kau dgn bangganya mngata kn lelaki itu milik kau.. dia seseklixkn tinggalkn kau xkn curang dgn kau.. tapi kau tgk skrg.. kerana sikap kau yg dulu xabis2 nak wt aku skit aty.. ni yg kau dapat.. ALLAH da bals blik kt kau.. pkwe kau curang.. pkwe kau x setia.. same je wktu pkwe kau dgn aku dulu.. die xsetia.. die curang sbb tue die dgn kau ..tapi aku redha.. aku xde nak wat kau skit aty..mcm kata2 kau tue.. tapi.. ko tgk skrg.. lelaki tu curang dgn kau lebih teruk lagi..berbanding die curang wktu dgn aku.. ko fham kn mksud aku.. ALLAH sentiase berada disisi hambaNya yg sabar dan redha akn takdirnya..aku xnk kau tau ape yg aku tau.. aku xnk kau merana..n terkejut.. walaupun wktu kau anta msj dgn kata2 kau yg amat *&^ itu,,aku rase nak gtau sumenye.. nak ckp ape yg lelaki tue da buat..semua nya..psal budak cine tue! tapi xbole,, aku xbole bgitahu kau..sbb pkwe kau tu(aku xtau r ko still jpel dgn dye ke x,,sbb kau kate dye still pkwe kau..tapi aku rase kau mlu nk ckp yg die da tinggalkn kau kn??!)) hurm,, sebb aku kesian kt laki tue.. die dgn budak cine tue satu kelas..aku xnk kau,,die n the chinese girl tue gaduh.. dorgkn 1 kelas..aku xmau study dye tergnggu...!! walaupun aku tau yg skrg nie otak aku tergnggu.. study aku pun same,,,!!! da la..ckup2 la.. bukan aku kau tau.. xpyah kau nk tuduh2 aku...cukup...!!

___$$$#########____

Semoga semua di antara kita mendapat keredhaan dari ALLAH s.w.t..
semoga semua ini dapat memtangkn kehidupan kite..





Photobucket


0 000 kuceng marie: