Thursday, September 23, 2010

i need a advice,,!! how to THROW AWAY someone in my heart???

HELP ME!! HELP ME! HELP ME..! not HELMI k,,hehe,,erm,,sape2 tolongla kite..kasi la komen pape..cmne care yg termudah nk lupekn someone yg penh kite sygi ye??urm  da mcm2 care aku buat..yg baik yg buruk sume da,, haha,, tapi sumenye xmemberi ape2 kesan.. so mcm mane?? PERLU ke sebuah kesetiaan yg tidak memberi ape2 erti dan tidak bermkne lagi itu diteruskn @ di akhiri sahaja??? tapi bagaimana caranya..??hati aku lgsung xbole nk lupekn dye even ade org lain yg bermain2 perasaan dgn aku tapi aku nothing..sikit pun xberubah hati..aku seolah2 menjadi seorg playgirl,,ble someone dtg aku accept,,n at the last aku ckp maaf xdpt terima coz xdpt lupekn my ex.. teruknyew aku..

tapi aku da cube untuk buka kn hati kn org itu,,tapi xbole..aku xtau knape..knape!!!! setianya aku  ini adalah sia2..bukn sehari,seminggu,,sebuln,, tapi bertahun2.. perlukah aku teruskn??? menumpng kasih hak milik org len??? mcm2 aku nk luahkn tpi cannot,,bukn disini tapi just dlm hati je bole..ermm,,, knape aku mcm nie.. pliz tell me,, what can i do??? dah hmpir 10 buln ktorg da clash tapi ia tetap sama,, if i msg with him, im very2 happy.. tapi aku tahu sume nie salah ,,dye milik org.. not belong with me!!! oh MY GOD what can i do?? berilah aku kekuatan untuk menerima hakikat ini..dan membiarkn dia dgn kehidupn dye..





0 000 kuceng marie: