Thursday, July 21, 2011

Besar kesilapan ku besar lagi keegoanmu !

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum

Kau memang bodoh.. memang bengap ! suka bertindak terburu-buru..
suka buat sesuatu tanpa memikirkan kesannya.. bertindak mengikut perasaan !!
eee...... padan muka kau ieyza!!!!...
tapi aku tahu semua ni ada hikmah.. ye aku mengaku., selama nie
aku menjadi stalker setia untuk dia. tanpa pengetahuan dia..
kenapa hari-hari aku nak je tahu pasal dia. kenapa. aku bodoh.
masih nak amik tahu dia yang dah memang bencikan aku. entah la..
tapi aku tahu cerita aku dengan dia hanyalah cerita lapuk... cerita bertahun yang lalu.
tetapi kenapa hati aku yang memaksa untuk terus membuzy bodykan pasal dia..
kenapa...? sedangkan aku lebih bahagia dengan kehidupan aku sekarang,,,,
aku mengaku. hari-hari aku akan baca blog dia.. biler aku baca. aku jadi sedih sangat..
aku rasa aku yang menyebabkan dia jadi macam tue..
jadi macam orang giler, tapi aku ke yang bersalah... antara aku dan dia dah lama berakhir..
kadang-kadang terdetik aku rasa bersalah dengan apa yang penah berlaku.. aku cuba untuk selesaikan
semua ini.. tapi kenapa hati dia begitu keras,,egois.. dia membiarkan semua ini begitu saja..
tapi aku . yang terus beria untuk merisau kan dia yang semakin hari semakin jauh dari kehidupan
dia yang pernah aku kenali.. segala luahan hati dia membuatkan aku betul2 bersalah..
tapi tidak kah sedikit perasaan kat ati dia untuk rasa bersalah terhadap aku..
aku bukan nak kau lagi pun.. kau bole pergi la. tapi aku cuma mahukan kedamaian antara kita
bukan permusuhan !! kau ego. !! then aku dah buat satu kesilapan.. aku komen kat blog dia.. walaupun tanpa mention nama aku.. aku tahu dia dapat agak itu aku... lalu dia pun mem private kan blog dia.. ok. akhirnya aku tak akan dapat amik tahu tentang dia lagi,, setelah 2 FB aku pun dia dah block kn.. haha.. 
ok la tak pa lah. mungkin tindakan dia betul seperti mana dia dah beritahu aku.,.
dia buat semua ni supaya aku tidak terus untuk ambik tahu pasal dia...lupa kan dia
ok la.. hati aku telah cuba untuk melepaskan kau buat selama2nya..............................
aku bahagia dengan kehidupan sekarang ..tapi adakah kebahagiaan ini  akan bertahan lama atau
cuma setika cuma.......??????? ! 

Ya Allah .. berikan aku merasai kebahagiaan didunia yang sementara ini,,,
Photobucket


0 000 kuceng marie: