Friday, August 6, 2010

aku tak maafkan dye..!!!!



aku xkan maaf kn dye!!!! .......
knape dye aku mcm nie...aku ase xleh terime diperlakukn cmnie dri dye,,
org len aku xkisah,,tpi dye,,dye yg pnah menjadi sebahagian dari idupaku..
dye da blockkn fb aku dri friendlist dye.. dye antar msj kt aku.. suh aku mati cpat...!!kalo mati skrg pun xpe..dye ckap aku da menyemak kn idup dye..!!!
aku rase nk pengsan je tadi..sebb aku nagis gler2 tadi..erm,,kjam nyew.. dye...
brg aku bg mcm dye da buat...bju dijadikn kain buruk,,simcard diptah2kn..ape lagi yg nur amin nk buat.. at the last aku tnye nape wt aku cmnie.. ringkas jawapan nye "..sbb aku nk ko benci aku so ko bley tgglkan aku..coz kalo care bek mmg xley jalan punye.."
rupenye dye nk aku lupekn dye dgn membenci diri dye supaye perasaan aku kt dye trus lenyap..dan aku x trus tersiksa mcm nie........mmg aku sokong ape yg dye buat nie..enthlah..aku pun xtau npe,,,,,aku je kn yg xleh terime sume nie  erm,, mmg dye da berjaye membuatkn aku benci dye...TAHNIAH .. your MISSION was SUCCESSFUL dgn jaye nye...
aku akn lenyap dri kehidupan kau buat selame2nye... aku TAK PERNAH KNAL INSAN yg bernaMA ...!!!!!

5 000 kuceng marie:

Gadis Sepi.. said...

sabar2..manusia same manusia hruslah saling maaf memaafi..sedang ALLAH mengampunkandosa2 hambanya..

sy_ezati said...

be strong sayang..:)

Qasya Chentha said...

iza..:'(
plis dont....

hazz death said...

smoga luka di hati tu akan cepat2 sembuh..

ieyza afieyna said...

@hazz death

luka yg ni dah sembuh ;)