Wednesday, February 2, 2011

Bila Hati Berbicara..

Bila hati berbicara,, macam2 yg ingin diperkatakan.. mungkin juga pelbgai perkara yg ingin diluahkan dari dalam hati.hati yg jujur. bukan dari mulut yg kadang2 tersangat binasa...
hati aku juga turut berbicara,, berbicara mengenai dia.. dia insan yg bru menyinggah di hati ini..
ku juga masih tidak memahami,, apkah yg tersingkap disebalik semua ini,, semuanya hanya sebuah ilusi atau kenyataan,, mungkin hayalan,,mugkin fantasi,, bukn nya reality.. dia hadir ,,memberi senyuman didalam diri aku,, namun kdg2 ia amat menyakitknhati, pelik, aku begitu pelik, aku sendiri masih tidak memahami, apa sebenarnya yg hati aku mau kn,, dia seolah2 hanya sekadar memberi harapan palsu mungkin.. atau aku yg hnya bermimpi...entah la. aku da syg dia , tapi.. ye,, bnyak tapi nya..

mungkin ini hanyalah sekadar fantasi..that mean.. our relationship cant more then it... right ???


Photobucket


0 000 kuceng marie: