Wednesday, October 13, 2010

AKU SEPERTI DI PINGGIRKAN..

Memang benar jiwa aku sgt sensitif,,memang benar hati aku mudah terguris,,memang benar jiwa aku mudah tersentuh,,memang benar aku mudah menangis,, sungguh mudah air mata ini mengalir dgn deras nya.. mungkin ia nya suatu pembaziran,, kali ini di kala aku termenung seorg diri,,air mataku deras mngalir,,aku memikirkn keadaan sekeliling aku,,tentang diri aku,,tentang masalh diri ini,tentang segala2 yg bermain di fikiran aku,,di sini aku merasakn seperti aku di pinggirkn..kenape??ke hnya hayalan aku??

 Benar aku dipinggirkn,, aku seolah2 tidak wujud di hadapan mereka,, mereka membuat aku tidak wujud di sisi mereka,, aku sungguh sunyi di sini..benar.. terguris benar hati aku,, apa salh aku di sisi mereka,,? adakah aku tidak layak untuk berada di samping mereka??aku sedar diri aku,, mungkin aku tidak layak untuk berada di samping mereka,, oleh kerana itu akn menyebbkn aku rindukn seseorg yg dulunya sgt akrab dgn aku,susah senang aku,gembira sedih aku,dia sentiasa memberi semangat,,namun kini tinggal kenangan..

jangan biarkn aku keseorgan..jangan biarkn aku bersendirian walaupun kadangkala aku yg sendiri meminta untuk bersendirian...aku tidak kuat keseorang..=( Ya ALLAH  beriknlah aku kekuatan di sini.. tabahkn lah hati aku Ya ALLAH,, hnya engkau tempat aku meminta petunjuk... semoga aku mmpu tabahkn diri dan still mampu untuk tersenyum walaupun hnya dlm keterpaksaan..

0 000 kuceng marie: