Wednesday, September 15, 2010

saya amat terkezut...

wah!! sungguh saya x sgka dye mcm tue!!
saya amat terkezut thap beruk nieh,, beruk pown x terkezut cam sya..
haha...aisey,, dia tue dulu dak kelas saya.. dak2 kelas salu kene kn kami,,
konon nye kami scandal,, pdahal xda apa2 pown,,lawak2.. bukn kwan2 jew..
mlah cikgu2 dan ustaz salu kaitkn kami..mcm ape jew..pdhal berckap dgn dia pun
xpernah walaupun satu kelas...dye tu kecik n aku pown kecik sebb tue kowt dorg
scandal kn kami..haha..dya pndai dlm kelas punye la pendiam gler..
budak baik la kate kn,, tup2,,tgk dye ade fb,,ce,,ramai terkezut dye ade fb,,haha,,
tapi yg lebih terkezut thap berok nie kn,, ya,, sungguh x sgka dlm fb dye gmbr dye berplukn bahu dgn awek dye..
haha xsgka lol.. sungguh x tersgka,, klo mkn nasi nieh msti tercekik pas tgk pic tue,,
klo ckgu tue tgk haha,, msti xtau nk kata apa..
sebb ckgu kata dia budak baik....wah wah kemain lagi eh pic dlm fb dye.. huhu...ish3...
ah,,biar lew dye kn.. itu hidup dye..
jgn disgka air yg tng xde buaye...huhu..
jgn menilai seseorg tue bile kite xknal dye btul2 kn.,,, haha..
adios,,+

saya tetap menjadi diri saya xkira dimana berada...




0 000 kuceng marie: