Friday, June 25, 2010

Selamat tinggal Perak..!!=(

Hari nie hari last day tidur kt umah..esok nk berangkt da ke perlis..
sedeynye..sedey nk tinggalkn kucing2 kesayanganku..
t rindu kt dorg..=( pastu hari sabtu da kne dftr kt uitm arau..cuak
pun ade gak..hope sumenye berjalan dgn lancar..
harini plak sgt penat la..yela siap2 packing brg,,pastu check blik..
kowt2 t ade brg yg tertinggal lak kn..erm,,lepas nie jrg la sye on9 
fb,myspace atau pun blog nie..=( xpe2,,if i free leh g cc..hehe~~
or bli broadband kew..sebbnye broadband xde yg ade cume berokband..
huhu..agknye kn cmne la kehidupan di universiti nntikn??
org kate zaman sekolah dgn zaman universiti xsama..
kite harap kite mmpu nk berdikari kt sane..ditempat org kn..
kite pun da xtau nk tulis ape agy..sape2 yg bce blog nie..doa2kn kte k,,=)
"aku harap kt sane kehidupan aku lebih baik ,,aku nk lupekn sume kisah2 lame
n xnk ingt da..sebb bende tu sume buatkn hidup aku down..iza bole,,
yes i can lupekn die.."
lepas nie aku akn sibuk dgn study confirm xkn fikir bende tu agy..
erm,,6 bulan dok kt umah,,mcm2 pgalaman yg aku dpt..aku kerje 
selama 4 bulan kt kdai buku,,kt tempat aku nie..i got xperience..!
pastu after benti keje,,aku amik plak kursus komputer..
so sepanjang 6 bulan nie,,aku tak de la goyang kaki.. hehe..
pasnie da belajar blik kn,,tp asenye mcm otak da xberfungsi lorh ..haha..
ape2 pun,,jnji nkstudy btul2..nk ubah nsib family after nie..=)
i swear mom..!!
buat arwah ayah dan familyku:
angah jnji angah akn blajr sungguh2..iNsYaALLAH..
to my friend:
fira,ana,pecca,ain atiera,amirul ariffin,shahril,amin,ena,iji,zidah,nabila,dayah n all
gudluck k,,take care kowg..=)
semoga kehidupan kowg ceria2 salu..
thanx to be my fwen..
jage diri sume..=)
love u all....
gudnyte..

0 000 kuceng marie: