Tuesday, January 15, 2013

Syukur 21 :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur kepada ALLAH kerana memberi aku peluang untuk terus hidup di dunia ini. Semalam tanggal 14 January aku telah pun berusia 21 Tahun .. Ya ALLAH,macam tak percaya peringkat usia ku ini telah menjadi orang dewasa.. tapi aku masih kecewa kerana aku tak nampak pun macam orang dewasa -.-

Kematangan aku pun masih belum cukup untuk menjadi seorang wanita yang berusia 21 tahun.. eceh, wanita ke pun ????HAHA :D apa-apa pun aku masih cuba perbaiki diri aku untuk menjadi seorang yang matang dalam berfikir... tak nak la jadi terlampau childish... -.- 

Dan di usia 21 Tahun ini juga aku bakal menamat kan Diploma aku.. harap aku mampu membuat yang terbaik dan mencapai azam aku..dan lagi satu InsyaALLAH..kalau ada rezeki boleh la sambung degree bulan 9 nie.. Permohonan degree pun dah bukak.. 

Terima kasih kepada semua kawan-kawan dan rakan-rakan aku di facebook yang wish birthday aku semalam.. apa-apa pun nak ucap HAPPY BIRTHDAY TO ME yang ke 21 tahun.. huhu.. bye :)

Love this Pink ^^
# semalam MR.N accident.. :( semoga dia cepat sihat..dan cepat-cepat boleh jumpa lagi..~

2 000 kuceng marie:

Anonymous said...

Happy Belated Besday Ieyza !

*semoga berjaya dalam kehidupan :)

Anonymous said...

hadiah ke tuh?waaaa