Wednesday, September 28, 2011

# Wordless Wednesday #1 : Putus Cinta

Assalamualaikum...




#Jangan siksa diri kalau ditakdirkan putus cinta... tak da jodoh la tu..

Photobucket

31 000 kuceng marie:

Penggemar Coklat said...

yup2x.. nda apa la kalau tiada jodoh, pasti akan yg dpt lagi baik kan?? ^^

EyqaLuvender said...

putus cinta bkn b'makna segalanye b'akhir... :)

Pendamba Mawar said...

baik lah..dengar nasihat

Amoychanteks said...

putus cinta ke yunk?

Si BuDaK KaChAk said...

kuatkan semangat...jgn jd mcm ni...

saje BW

singgah2 n follow la tmpt sy k??

www.ribut-mengundang.blogspot.com

Si BuDaK KaChAk said...

kuatkan semangat...jgn jd mcm ni...

saje BW

singgah2 n follow la tmpt sy k??

www.ribut-mengundang.blogspot.com

salwaismail said...

kalau sy, tak sanggup nk cederakan diri sendiri sbb cinta. :)

ieyza afieyna said...

@Penggemar Coklat

betul2.. insyaALLAH ade jodoh yang terbaik pasti akn dtg.. ;)

ieyza afieyna said...

@EyqaLuvender
yup.. betul tu.. ^_^

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

hehe.. bagus2.. :P

ieyza afieyna said...

@Amoychanteks

hehe.. tak dela.. mane de ptus,, msih bersatu.. hehe

ieyza afieyna said...

@Si BuDaK KaChAk

hehe.. thanx. ;)

ieyza afieyna said...

@salwaismail

same la.. rasa macm org xda akal je kalau sape2 yang snggup cederakan diri / bunuh diri lah kalau putus cinta..

lieya_idlia2307 said...

betol2...nak siksa diri watpa kan..yang susahnya diri sendiri..org len snang2 jak idup drg..so kena face dengan tabah..masih ada yang terbaik menunggu

aisya said...

takde faedahnye nk seksa2 diri sebab putus cinta je kan? =)

Fara E's said...

makk aii , takkan smpai cm nieyh =='

Nafisah Ruslan said...

bahaya bahana ptus cinta nih.. hu2

ieyza afieyna said...

@lieya_idlia2307

betul ckp akk.. ape2 pun.. hadapilah ia dgn tabah.. ;)

ieyza afieyna said...

@aisya

ha betul2.. xda ape pun dpt kalau nak siksa2 diri nie sebb cinta..

ieyza afieyna said...

@Fara E's

huhu...maybe ade kowt.. bunuh diri sebb putus cinta pun ade..

ieyza afieyna said...

@Nafisah Ruslan

tau xpe.. tapi jgn la smpai jdi mcm ni,,

aidajusoh said...

jgn wt cmnie tau..ada jodoh terbaik utk kita

ieyza afieyna said...

@aidajusoh

hee.. xda la.. xkn wt cmnie..

betul tu.. jodoh pasti ada..
thanx.. :)

Ekmi Rabat said...

takutnye tengok gambar tu dik, jangan wt cmni tau..

ieyza afieyna said...

@Ekmi Rabat

huhu.. xdela xkn wat mcm nie.. ;)

Ezad Skytech said...

kalau putus cinta ni bukan bererti dunia tu berakhir kan..kena la teruskan kehidupan kan..

ada hikmah disebaliknya tu kan..

ieyza afieyna said...

@Ezad Skytech

yup ! betowl2..
semua tu pasti ade hikmah ;)

Thania said...

btul2... ramai ag at luar sne tuh...

ieyza afieyna said...

@Thania

ye betul.. hee ;)

Run Away said...

putus cinta tak bermakna segalanya akan berakhir..lain lew..kalau terputus bekalan makan kan...;d

ieyza afieyna said...

@Run Away

betul tu.. kalau putus mknn baru lah tak bole hidup kn.. hehe