Monday, September 26, 2011

Tempahan tiket untuk kedunia baru semasa hari kiamat?

Assalamualaikum...

Ini adalah pengiklanan mengenai tiket ke "Dunia Baru" semasa berlakunya kiamat.



step :
1- sila buat tempah tiket 
2 - kami akan menghantar email mengenai pakej perjalanan anda
3- Perlepasan Escape USS Ark 2012
4- Anda selamat tiba ke Planet baru

 
apa yang cuba disampaikan didalam ariticle dia atas ialah..

(lebih kurang la)..Sila tempah tiket untuk diri, keluarga dan rakan-rakan untuk memastikan laluan selamat untuk ke "dunia baru " . Dunia seperti yang kita tahu akan berakhir pada 21 Disember 2012. Tetapi anda bertuah kerana dapat menyelamatkan keluaraga dan orang yang tersayang dari ditelan bumi dengan menempah tiket untuk naik ke atas Escape Uss Ark untuk melarikan diri pada tahun 2012. anda bertanya kapal angkasa apa ini ? ini adalah satu-satunya kapal angkasa yang untuk melarikan diri dari bumi dengan menyediakan laluan selamat ke sebuah planet.NEW WORLD

Bayangkan jika 2012, anda baru sahaja mendapat berita  dunia ini akan berakhir. apa yang anda lakukan sekarang ? orang ramai berlari-lari bagai orang yang tidak tentu arah ,tetapi anda tidak perlu bimbang lagi jika anda telah pun menempah tiket ini. anda dan orang yang disayangi akan selamat sampai ke "dunia baru" kelak..

Tapi ianya terhad maka bertindak la segera dengan menempah tiket ini untuk melarikan diri dari kiamat bumi, kami menawar 100% jaminan anda akan hidup  Armageddon pada 2012,,


Tiket untuk first class...
berharga $24.49



Tiket untuk superluminal.
berharga $44.99 

http://www.escapeearth2012.com

okea .sekarang apa yang ada dalam fikiran anda ? erm,, ini lah orang barat yang merasakan mereka begitu hebat.. konon nya bole melarikan diri dan hidup aman damai di dunia baru..tapi betul mereka akan kedunia baru juga. iaitu dunia selepas hari kehancuran lah.. kita sebagai umat islam percaya akan hari kiamat bukan. sudah tertulis pun dalam al-QURAN.. maka hancur nya bumi ini berakhirlah segala-galanya.kun fayakun..

Dunia ini juga semakin tua ,,lihat lah kehadapan , telah berlakunya perlbagai tanda-tanda kecil hari kiamat. tapi mengapa kita masih tidak sedar tentang amaran semua ini ? apakah kita tidak takut ?

 Allah itu maha berkuasa.. bila tibanya kiamat pun kita tidak tahu.. namun diri kita haruslah bersiap sedia untuk menghadapi hari akhirat tersebut. kerana ia akan berlaku juga. bertaubat lah sebelum terlambat adalah lebih baik. Allah itu maha pengampun. InsyaALLAH sama-sama lah kita bertaubat dan berdoa agar Allah mengampunkan dosa-dosa kecik kita mahu dosa-dosa besar yang penah kita lakukan..



Ya, Allah ampunilah dosa-dosaku,dosa keluarga ku, dosa rakan-rakan ku, ampunilah kami Ya ALLAH,sesungguhnya engkaulah Maha pengampun.. :'(


nota kaki : Lihat pelakon Diana Amir mimpi kiamat dan beliau secara tak lansung dah pakai tudung sekarang.semua ni tanda-tanda mungkin.. 
Photobucket

22 000 kuceng marie:

Irda Syahira™ said...

sbg org islam kita wajib percaya yg khiamat itu mmg ad kn?
btw, dtgla melawat blog sye. :)

http://nurirdasyahira.blogspot.com/

Miss Star said...

wow..siap booking tiket dr sekarang..murah pulak tu...tertanye-tanye,agak2 ade tak orang islam yag akan book tiket ni?hurmmm...

kura said...

mcm ni pun hado? esh. esh. esh.

Pendamba Mawar said...

peh macam ni pun ada??

macam2..diorang ni terpengaruh filem ker?

Paris Lipton said...

dh tempah ke? hihi

Fiqah Yassin said...

ish ish ish, ape la pemikiran diaorng ni...

ieyza afieyna said...

@Irda Syahira™

betul tu.. kita mesti lah kne percye kiamat tu akan berlaku..

ieyza afieyna said...

@Miss Star

tu la pasal.. harap2 xde la kan. yela. jgn lah ade org islam terpengaruh dgn bende ni..

ieyza afieyna said...

@kura

uish,, tu la pelik.. tapi benar

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

erm,mybe la kowt.
pengaruh filem 2012 tu..

ieyza afieyna said...

@Paris Lipton

lom lagi la.. huhu..
nk tempah ke? hikhik

ieyza afieyna said...

@Fiqah Yassin

tau xpe.. dorang ingt dorg hebat sgt..

Bro ahmad said...

buat apa mahal2 beli tiket..nnti mati jugak la huhuuu amalan je yang tinggal

merahitujambu said...

apa2 saja diorg nikan..ada je nk aibkan

tiefazatie said...

gle ke hape nie?

~miss dyeLa~ said...

dunia skg ni macam2 ade...pelik2 pulak tuh....
kita sebagai umat islam ni, haruslah hidup berlandaskan agama Islam....

Ezad Skytech said...

huuhh..dorang nak lari ke mana..kalau dunia da kiamat..takde apa da tinggal..nak ke planet baru pulak tu..huuhh..

IkhAnif said...

errmmm...lari dari kiamat yerk...??..adoyai..mcmx2 diowang nieh..ingat blh lari ke..??

ermm..nak book tempat untuk satu kampung boleh..?? =_="

lieya_idlia2307 said...

ada2 jer orang barat nie kan..hurm apa pun hari tu tap akan berlaku jugak..segalanya tu sudah ditetapkan hanya masa jak yang kita tak tau

WuMing said...

Wah.. macam ni pun ada... Bagi WuMing laa..

Kalau ia betul-betul pun tak kisah...

Lambat pun mati... cepat pun mati..

myr amyra said...

nie aplikasi dari filem 2012 la 2...
adoi laa...

Freaky said...

haha dasat bebeno sampai ada macam ni sekali ye ? jangan kita percaya dah la