Friday, September 23, 2011

Kisah Kasim, Wan dan Laptopnya..

Assalamualaikum...

Pada suatu petang yang boleh tahan damainya, terdapat dua pasangan sejoli ,
 eh dua orang sahabat baik yang bernama Kasim dan Wan... 



Kasim : Weh,wan aku nak pinjam laptop ko boleh tak ?
Wan : Pakai arr .. tu ada kat atas meja ..
Kasim : Ok, Thanx. Wan apa pasword laptop ko nieh ? 
Wan : Tak boleh..
Kasim : Cepat arr woi,,bagitau apa pasword laptop ko nieh...!
Wan : Ish, aku kata tak boleh ! Tak boleh la..
Kasim : kedekut siot arr ko nie. tak pa tak pa... 
Wan : eh kasim, ko nak pergi mana tue ? tadi kata nak pinjam laptop..
Kasim : Da ko yang kedekut tak nak bagi pasword..camna aku nak pakai (jeling..)
Wan : Laa.. kan aku dah kata tadi .. TAK BOLEH.. itu arr password nya.. T_T
Kasim : %$#^&*$ ......

Photobucket

27 000 kuceng marie:

Ahmad Haziq Azlan said...

boleh ke tak boleh ni????

ieyza afieyna said...

@Ahmad Haziq Azlan

boleh larr .. hee ^^

Sunah Sakura said...

hahaha...

Bro ahmad said...

pinjam jugak..blehh...doraemon mana bro suka

Noorul Amera Adnan said...

hihi lawak comey plak dia.

ieyza afieyna said...

@Sunah Sakura

hehe.. jgn gelak lebih2 ye SS ;)

ieyza afieyna said...

@Bro ahmad

HUHU.. la nape x suke doremon bro ?
best ape.. hee

ieyza afieyna said...

@Noorul Amera Adnan

hee.. comey ke ? =.=

zahidah seran said...

hahaha..
tergelak pulak memalam buta ni..=)

Zul Fattah said...

haha.. sengal.. bodoh punya kasim, x caye kat member.. huhu

ieyza afieyna said...

@zahidah seran

hehe... ;)

Nafisah Ruslan said...

hahaha.. sengel ayam

teringat dulu, kitaorng ade pgrm macam explorace.. puas orang cekpoint tanya nama grup kitorang..

kitorang serentak cakap "TAK PIKIR LAGI"

banyak kali kot orang cekpoint tu tanya,, tak paham2 lak dia..
tu la nama grup kitorg.. hahaha

Ezad Skytech said...

haha..password dia TAK BOLEH..wan2..kesian kasim woo...haha~

Pendamba Mawar said...

apa pun tak boleh..haha

kura said...

gatei letak paswed tak boleh sape suh! hahah

ade2mama said...

sengal jew heehh..
pasny aku nk bt cm tu la pasword lptop aku heheeh

lieya_idlia2307 said...

hahahha kesian kawan dia tu...blurr sekejap ahahha..lawak arr

ieyza afieyna said...

@Nafisah Ruslan

la ye ke.. hee.. mesti mcm blur je kn
ye la tnye asyik jwb TAK PIKIR LAGI .
Sian terkena..huu

ieyza afieyna said...

@Ezad Skytech

haha.. tu la pasal..
sian si kasim tu..

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

huhu... :)

ieyza afieyna said...

@kura

enth la.. si wan tu ngada2 kowt.. haha :D

ieyza afieyna said...

@ade2mama

HEE.. letak jgn x letak ok.. :)
kene kn org len plak :P

ieyza afieyna said...

@lieya_idlia2307

tau xpe.. huhu.. :)

afzalsukasuki said...

password komp kat opis sy plak TAK TAU :p

THE LEKAT LEKIT STORY said...

rasanya ada baca kt blog sapa ntah

ieyza afieyna said...

@afzalsukasuki

la yeke.. huhu..
mcm2,, :)

ieyza afieyna said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

yeke ? hee.. ni copy kt fb kwn je.. :)