Sunday, November 7, 2010

wahh!Si Opah,Si anak&Si cucumengandung serentak!



Saya amat bosan dikala ini.. huhu.. oleh itu saya mgambil keputusan untuk menulis entri ini..hehe..entri kali ini mengisahankn,,pada suatu hari ,,disebuah rumah terdapat  3ekor sang kucing.. ( aish, xmenarik la cter cmnie,straight to the point je la eyh,,) erm,, ok la.. maaf . xlawak pun kn..( malu nye..shy Pictures, Images and Photos  haha..what eva) erm,, ok2.. sye serius.. kt umah saya ade 3 kucing betina.. si nenek, si emak , dan si anak.! haha.
ketiga2 nya sedang bunting.. adoi.. bertambahlah jumlah bilangan ahli keluargaku..huhu..
yg si nenek namanya Mata Besar atau pun shortform nye MB.namanye cmnie sbb mata dye besar weyh! haha.. yg Si Emak namanya Tammy atau dipgil tam je.. dan si anak nama diberi Shivik,, na tau sbb pe?? lol,, sbb msa kecik2 dulu dye slalu cirik merata2 ..walawe.. haha.. then mak pgil dye cirik2.. last sya kasi nk sedap ckit shivik.. hee..[ maaf shivik saya tlah menjtuhkn maruah anda] hoho.. okla.. yg sebenar2nye kn.. Si MB nie mak kpada Si Tam ,,Dan Si Tam nie mak kpada Si Shivik nieh.. Si Shivik nie cucu Si MB nie. so,, dipendek kn cter.. Si MB bkal mendapat anak ,Cucu & juga cicit serta merta. ! wah.. big family gitu..

nie la kucing2 saya.. hee.. ase mcm klakar lak..si MB bkal melahirkn anak pastu bkal mendapatkn cucu & juga cicitnya...yang si tam plak bakal mendapat adik ,anak & juga cucu.. hahak.. dan shivik plak, bkal mendapat anak., mak/bapak sedara(jantina xtau lorh,,masih dlm perut) dan juga adik.. actually sebnarnya si MB dah ade cicit iaitu anak kepada si Shivik sebelum nieh. tapi tyme tue dorg tak bunting sama2.. len tyme la kata kn.. tapi kali nie tu la yg dasyat bagi saya la..pergh! balik2 je dari hostel  tgk2 serentak 3 ekor tue bunting..so.. bakal meriah la rumah saya nnti dgn anak2 kucing itu.. huhu..dan bertambah lah kerja saya..sbb saya lah yg akan menjadi bidan nanti ! ouch! haha..  okla.. itu je na cerite.. saje mau kongsi2 pengalaman.. hee..! byez.. 




1 000 kuceng marie:

Hanida Lavida Moss said...

kucing banyak-banyak bagus dear..
mereka boleh hilangkan stress serta mengubat kebosanan ;)