Saturday, April 2, 2016

Tahniah Jaja ! Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum...

Dear Jaja,
My childhood friend,

Congratulation

Alhamdulillah.. Dah selamat jadi isteri orang.. Tumpang gembira buat kamu..

 Actually, aku jarang pergi wedding kawan. Bukan sebab apa, sebab tak ada transport nak pergi atau time yang tak mengizinkan. But, invitation kali ini buat aku bersemangat nak pergi. Sebab ini special invitation bukan melalui tag random dekat FB. So aku decide nak pergi nikah dia walaupun nikah dia hari jumaat waktu malam.

Aku sanggup apply annual leave tau.. hee. dan paling tak malu, boleh pergi wedding jaja ni tumpang kawan laki aku dan 2 kawan perempuan.  malu rasanya. tq zizan, anis dan dayah. 

She is my bestie time sekolah rendah. Banyak betul kenangan  manis dengan dia.. Bila ingat balik rasa nak nanges pun ada. hee.. Kawan yang paham perangai kuat merajuk aku, kawan yang jaga aku time aku demam masa kt hostel smis, kawan yang suka bagi nasihat, kawan tempat share rahsia.. teman lepak taman, ronda basikal, mandi ban, tangkap ikan, berkelah atas bukit.. kalau nak cerita memang tak akan habis lah,,

Tapi,

itu dulu kan,, masa dan jarak memisahkan kita.. 
Tak apa.. kenangan tu tetap ada dalam hati.. 
and
please dont forget that im ur first SKIS's friend..

Selamat Pengantin Baru Siti Hajar Binti Rusli 👰.. Semoga berbahagia bersama suami dan bakal anak-anak yang tersayang dan moga kekal hingga ke jannah. Amin,





0 000 kuceng marie: