Thursday, December 6, 2012

Virus Malware dari nuffnangx !!

Assalamualaikum...

Semalam blog ni diserang virus malware... terkejut berukk jugak lah.. haha.. yela, tiba-tiba je kan. rasa nak nangis pown ada... blog nie aku sayang sangat... jangan la apa-apa terjadi pada blog nie...tak sanggup rasanya kehilangan blog nie.. sebab banyak sangat suka dan duka yang telah di kongsi bersama -.-

nie yang sempat aku print screen pagi semalam..
.
.
V

blog aku diserang virus malware disebabkan oleh coding dari nuffnangx . code iklan nuffnang la kowt. lepas tu aku remove semua coding iklan nuffnang tue.. sedih rasanya sebab itulah mata pencarian aku.. dah banyak duit aku dalam account nuffnang. aku pasrah jela meremove nuffnang dalam blog aku.

lepas tu remove semua code tu, aku check blog.. Tapi virus tu still ade... -.- malas nak wat apa-apa. malam tu ada seorang blogger bro Feroz tulis pasal malware ni.. ieyza gtau la kat dia blog ieyza kena malware tu.. pastu dia gtau tengak blog ieyza ok jerr... tak da virus pown !

aah lah.. virus dah hilang.. yeah !!! pastu check emel.. dapat satu emel dari nuffnangx tu..
settle :D

p/s:  Istanbul aku datang (Lisa) dengan citer Lagenda budak setan 2 (Maya Karin) ...mana lagi best ?

4 000 kuceng marie:

milo said...

eh ieyza, kite punye blog jadi camni jugak. cAMAne nak buat eh? huhu. dh remove nuffnang but still its there. kene remove apa lagi?huu pleaseeee..

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

Pendamba Mawar said...

haha saja nk prank awak tu,haha

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....