Thursday, December 20, 2012

Kehilangan

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum...

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa aku letak lagu nie(Rapuh by Opick) dalam blog aku, sedangkan hiasan blog nie nampak happening jer kan..sebab disaat dengar lagu nie, hati aku rasa tenang. rasa tenang setenang tenangnya.... 

Tiap kali aku bersedih pasti lagu seperti ini yang akan menjadi peneman aku sebelum tertutupnya mata aku waktu nak tidur tu....Terutama di saat aku rasa kehilangan...  Hidup rasa kosong. rasa sepi.. Pernahkah korang rasa kehilangan ?

Aku rasa kehilangan kawan mungkin. Kenapa aku perlu rasa cemburu dengan orang lain ? mereka ramai kawan yang boleh bergembira, gelak ketawa bersama dan mungkin berkongsi kisah duka. tapi aku.. hanya hati aku tempat aku menyimpan segalanya... 

Hampir 3 tahun aku di sini, tapi semua nya sama... aku masih tak dapat menyesuaikan diri dengan kawan-kawan. aku berasa malu untuk mendampingi mereka. entah mengapa aku sendiri tak faham. Its normal ? 

then, kenapa kan bila kita kawan dengan seseorang tapi bila dia dah dapat kawan yang baru dia akan tinggalkan kita? kenapa aku perlu rasa tinggal ditinggalkan , sedangkan ia adalah perkara biasa. dan biasa jugak bagi aku....

apa-apa pun aku kena ingat yang TIADA DUKA YANG ABADI
Opick - Tiada Duka Yang Abadi~
 

dan aku jugak kena ingat BILA WAKTU TELAH BERAKHIR ...
Opick - Bila Waktu Telah Berakhir
 
#nobody can't feel what i feel, because just i'm through it , not others.

2 000 kuceng marie:

Jie said...

Sis sama lah kita. kadang2 kawan ni ade macam2. tah la

ATIE said...

susah kan nak cri kawan yg betul faham kte..ada ng kita susah senang sentiasa bersama..

xsume mende yg kte nk, dpt untuk kte. ukhwahfillah...