Monday, December 3, 2012

cemburu tanda sayang .

Assalamualaikum...

Sabtu lepas baru aku balik Perlis. Cuti semester aku dah habis. dan sekarang rasa macam tak percaya aku dah semester 6. semester akhir :) kejap je masa berlalu.. dulu rasanya baru je daftar sem 1... eceh... HAHA :D

Duit Ptptn dah masuk... itu yang syok tu.. tapi apsal la tyme2 camnie la.. laptop aku nak buat hal.. geram betul rasanya... pantang ada duit sikit ,nak buat hal.. charger laptop aku dah rosak.. hurm,, geram rasanya.... masa kat umah okey jerk... adoi.. masalah betui larrr...

Tapi itu aku tak kisah sangat lah.. yang sekarang aku lebih geram, sebab ada masalah lain pulak yang timbul. mentang-mentang dah 2 hari aku tak online.. tapi mungkin betul cakap dia , aku kena fikir positif. sebab mereka kawan..
entah larr.. hati perempuan mana yang tak jelez bilerr ada seorang perempuan yang mengupdate status beliau  dengan mementionkan nama bf aku nak blanja dia pergi somewhere special mybe. memang-memang dia ada mention bf aku tu BFF dia. mean best friend forever la sangat kowt. but hati aku tetap sakit........ sakit.........sakit.. 

arghhhhh.. what ever.. dia kata aku cemburu tak bertempat. really ? -.-

0 000 kuceng marie: