Friday, November 9, 2012

Konvokesyen Graduation Day :D

Assalamualaikum...

Cepatnya masa berlalu.. tak sampai setahun belajar dah graduate.. dah konvo pun.. hebat ! hebat ! :D Tahniah2 sebab dah berjaya menamatkan pengajian dengan baik.. huhu..

Congratulation !!
eh.. cop-cop.. bukan ieyza eh yang konvo nie.. ieyza lambat lagi.. habis belajar pun belum lagi.. btw, tak sabar gak nak graduate jugak .. tapi lambat lagi..yela April 2013 baru tamat Diploma.aish.. jelez.. haha.

agak-agak siapa yang konvo nie eh ? HAHA.. adik ieyza la.. si kecil yang berusia 6 tahun nie.. telah berjaya menamatkan Prasekolah dia.. tu yang ada konvokesyen ni.. tahun depan dah masuk darjah 1 pulak... huhu.. tahniah adik !! sekarang dia dah pandai membaca.. laju pulak tu..


jeng jeng jeng 
.
.
.
.
V





p/s : hati berdebar-debar la ! Hari ni result final exam keluar -.-

4 000 kuceng marie:

cik nana said...

hihi tahniah adekk..comel je mortar board dia. hikhik

miss kecoh said...

hehe teringat zaman budak tadika dulu..

Thempty Yanty said...

Aloo tomey nyer.. Tahniah ye buat adik.. Nanti naik darjah 1 , belajar rerajin!

Syazana Zainn said...

hihi ingatkan ieyza yg konvo tadi :p

p/s: skrg budak2 tadika konvo pun dah mengalahkan org blajar kat u :p