Monday, September 24, 2012

Usaha Tangga Kejayaan

Assalamualaikum...

Minggu nie minggu study week. Semua student sibuk study. mentelaah , ulang kaji balik apa yang penah lecturer ajar sebelum ni. Aku pun macam tu jugak. Study , online , study , online. tak online rasa lain macam. setiap hari mesti kena online. 

Tengak tak sedar-sedar lagi. padahal dah Part 5 kowt. tiap kali result keluar mesti cakap "nasi dah jadi bubur" benda dah berlaku tak leh nak ubah-ubah lagi. Padahal kalau usaha pasti boleh kan. sebab usaha itu tangga kejayaan.

Biar orang nampak kita lemah. kita tak mampu nak dapat sebaik dorang. janji kita berusaha. berusaha nak dapat kan sebaik yang mungkin. kalau dah berusaha tapi macam tu je, baru lah kena redha . tapi kalau tak berusaha tu salah sendiri la namanya kan !

Aku cuba. cuba untuk dapat yang terbaik. dia cabar aku !aku sahut cabaran itu. INSYAALLAH =)
lupakan segala kesedihan yang tak penting tu ok. caiyok caiyok ! 



First paper 3hb ni. Risk and Insurance. Next Paper ,7hb Financial Analysis , Next Next Paper  11hb International Trade , Next Next Next Paper 18hb Information Technology ..

Wish me luck ~

Ieyza Afieyna

8 000 kuceng marie:

Cik Adieb said...

Good luck,do the best :p

SHAHFIEQ DANIEL said...

hurm nak study jgn online. baru mujarab. btw...good luck okay. do visit mine http://shahfieqdaniel.blogspot.com/

Cikgu Ma said...

gud luck..


maaf lama akak x datang sini...

Asiah Aisa said...

Good luck.. Do the best !" :D

SyamimiNazifa said...

goodluck ! :>

Ieyza Afieyna said...

thanx you semua :) hope so.. ~

Iam Yanty said...

All the best. Good luck! Chaiyok3x!

HaNa KewChiK said...

jom join this segmen
http://gurlz-elm0.blogspot.com/2012/10/segmen-pancing-follower-seramai-yang.html