Tuesday, September 18, 2012

The Sweet Part 5 Memories

Assalamualaikum...

Dah lamanya blog ni dibiarkan tak berupdate..mungkin dah penuh sawang agaknya :D Entah , aku rasa aku tak da la busy giler-giler .. online twitter , facebook ok jer. tapi blog ? Aku rasa dah tak berminat. dulu-dulu aku blogger tegar tau.. eceh.. tapi dulu je la, sekarang tak lagi. 

Entah-entah ramai yang dah lupa kan kewujudan blog aku ni kan. Aku tengak pun , semakin hari follower aku berkurangan. sebab ada yang unfollow la tue. oh, sadis nyeeeee....

Btw, actually aku nak story sweet memories semester 5 ni. Wah, sem 5 rasa nya yang paling best. sebab banyak activities outdoor n events . Antara events yang ada sepanjang semester 5 nie Garage Sale, Tip Penang Port ,Sambutan Hari Raya ,  Trip Langkawi , and Dinner Banker :)

Tapi aku malas nak membebel panjang berjela, so aku tempek je gambar-gambar ek. Adios ~

Port Penang
 

Sambutan Hari Raya CCT 2012

Pantai Cenang Langkawi ^^



Gala Nite Dinner at Hotel Langkasuka,Langkawi :

Breakfirst Tyme ^^


 Dinner Bankerzz





wink2^^ with ainan tasneem ~ ~ 

tu je lar... wat pe nak tempek banyak-banyak ye dak ? sikit-sikit cukup. k, bye...

0 000 kuceng marie: