Monday, July 2, 2012

aku dimalukan..apa motif tah ! -.-

Assalamualaikum...

Aish.. sunyi sepi je kan blog ni.. yela bila tuan nye bz je memanjang.. tak da masa nak terjah-terjah, komen-komen blog orang lain .. so, orang lain pun tak nak dah datang jenguk blog ni.. sadiss... sob sob T_T  tak pa- tak pa.. biar la syok sendiri sorang-sorang kat blog ni :) *menyedapkan hati... huhu

ok la. actually tak tahu nak tulis apa. so, nak luahkan la pengalaman yang agak memalukan jugak la terjadi senja tadi.. nak kata malu.. malu la jugak.. tapi aku tak tahu apa motif dia..

geram berapi pun ada time tu.. aku sendiri pun tak faham la... arini aku puasa.. so, aku p la order makanan kat salah satu gerai makan dalam uitm ni... makanan bukan untuk aku sorang je tapi makanan roomates aku sekali..

so aku order la. 
nasi putih + tomyam + telur dadar (roomates punye..)
nasi putih + tomyam sayur (roomates punye.. )
nasi goreng tomyam. ! ( aku punye.... ^_^ )

bila semua dah siap.. ada satu je belum siap. iaitu telur dadar.. then abang tu cakap 
" adik semua dah siap kan .. telur dadar je belum lagi kan... "

aku pun jawab la...
"aah " - simple je jawab sebab penat tunggu hampir 1 jam -.-

then , abang tu cakap..
"aish,,, telur dadar pun nak ke....telur dadar oo telur dadar.. " 

pastu abang tu gelak-gelak.. aku pun tak faham apa motif .. pastu semua orang yang order yang ada keliling aku gelak jugak... gelak kan aku !! aku pelik.. apa yang lawak nya... pastu aku slumber jawab dengan tegas nya  "kawan saya yang nak !" pastu muka aku terus berubah jadi badmood . geram pun ada.


abang tu terus gelak-gelak... aku just tunduk bila yang lain-lain pun gelak jugak.. 
rasa nak nangis pun ada * hati gua sensitif giler wei!!

motif ape tah ? ahhh... what ever........

p/s: any idea tak apsal abang tu gelak ??? %^&$ 

12 000 kuceng marie:

kura said...

haaa. kasihann. sabar jelaaa ye.

Asyiqin Haulisah said...

ntah, kalau saya pun. motif gelak?

misshannajr said...

kurang siuman kot! lenkali jawab la kat orang camtu kalau dia ckp mcm td.."kenapa nak pelik pula saya nak telur dadar..dah awak jual saya beli la..takkan nak suh awak plak makan" amacam ok tak hehe

snowshaari said...

abang tu gelak sebab dia lupe camne nak goreng telur dadar tak?
err.. maybe??
positive! positive! haha :'D

Nyue said...

apasal yg abg tu sengal nak gelak...xpaham nyue...ishhh...niaga buat org cam tu...pelik btol..lari pelanggan kot...
sabar yea...

Unknown said...

dia nak ngorat ieyza sebenarnya tu..

Just Mini Love said...

@kura

kasihan jeke ??

sentap ni bro... huhu -.-

Just Mini Love said...

@Asyiqin Haulisah

tu la pasal.. ape yg lawak sgt pun tah..

Just Mini Love said...

@misshannajr

tu la pasal cdg nak tnya dah ape masalah nye.. dah beli pun xboleh ke.. tak fham la.. adoi..

Just Mini Love said...

@Asksn0w

haha... boleh pulak mcm tu,, ;P

Just Mini Love said...

@Nyue

ieyza pun tak faham... -.-

Just Mini Love said...

@faridah nazurah

merepek la zura.. haha :D