Thursday, May 10, 2012

Spontaneous Thursday #Tak Perlu

Assalamualaikum...


Tak Perlu
kau menagih janji kalau rasa kau selalu memungkir janji ! 

Tak Perlu
kau mengungkir janji kalau kau tak pandai nak tunaikan janji !

Tak Perlu
kau berlagak jujur kalau kau rasa diri tu memang penipu !

Tak Perlu
kau fikirkan aku kalau kau rasa dah tak perlukan aku !


Leave me alone -.- 




13 000 kuceng marie:

aRa ❤ aFiq™ said...

komen perlu x ? hehe.. :P

Ayuni said...

this blog is awesome!

Norlida Ramli said...

huhu..
jnj hanya tggl jnji..
ibarat menanam tebu di tepi bibir..

Rafflesia™ said...

tak perlu kata apa-apa.. @_@ ihihihi

ArulchelseA said...

senyum..tk perlu kata apa2..hehehe

mohdhazlan Dreadlock said...

tak perlu berjanji kalau dah mmg ada niat nak mungkiri :)

SyamimiNazifa said...

sabar kak sabar .

Nor Nadiah said...

tak perlu menangis untuk org yg sering buat kita bersedih..

senyumlah untuk menghiasi diri dan gembirakan lah hati mu yg duka lara..:)

widiea azira said...

tak perlu bersedih jika berdepan dgn org mcm tu. . .hehe

Nani Neijie said...

Tak Perlu ke saya komen? heheheheheh..gurau je..nice entri..tahniah..:D

jaakechik said...

so, apa yg perlu? hehe...

sis92 said...

tak perlu semua itu tak perlu !!!


emo -,-

Ratu Lissa said...

tak perlu berjanji kalau mmg nak munkir janji tu .

tapi , kalau ada masalah halangan , berusaha untuk tunaikan janji :)