Thursday, May 17, 2012

Spontaneous Thursday # JAGALAH ...

Assalamualaikum...
 
#Sekadar renungan buat semua =)

Jagalah fikiranmu...
kerana fikiranmu akan menjadi ucapanmu..
Jagalah ucapanmu..
kerana ucapanmu akan menjadi perbuatanmu...
Jagalah perbuatanmu..
kerana perbuatanmu akan menjadi sifatmu...
Jagalah sifatmu..
kerana sifatmu akan menjadi karaktermu..
Jagalah karaktermu..


14 000 kuceng marie:

sis92 said...

wee sis nk tambah lagi 1 boleh kah?
jaga kata-katamu :)

Ieyza Afieyna said...

@sis92

bole2.. tmbah la.. hik3 :P

sis92 said...

ieyza..boleh tak ajar cmne nak ltak icon kt tepi nama top commenters tu ..HEHE

Ieyza Afieyna said...

@sis92
oo.. yg tu automatik.. sebb dkt bloglist kn ieyza letak icon tu..

widiea azira said...

penringatan yg bermakna. .

sis92 said...

owh cmtu eh..ok2 phm :) time kasih ..

kura said...

so. senang cerita jagalah fikiran kitee.

aReLaN said...

terima kasih.jagalah sume benda yang kita leh jaga kan.hehehe

Kazen said...

thanks2....jga lupe join segmen sy kerana kita rakan blogger :p

Entri Terkini Kazen >> Follow 100 Blog Part 3

Cik Kay Jue said...

banyak kena jaga... tapi tak susah pun.. :)

Rafflesia™ said...

thumb up!

*dear, syieda nak simpan kata-kata ni, dalam note ye? tqvm,,,

Rafflesia™ said...

nak joint la tapi nanti malam sikit. di opis, fb kene block. xdapat nak like. hukhuk... @_@

Amoychanteks said...

lama tak singgah blog omey nie..
lps nie, dah boleh laa sngah melepak kat sini.. :D

ain dzaya said...

nice sharing..kene lebih berjaga jaga nie di bulan rejab..
selamat beramal :)