Monday, April 9, 2012

dia jelez ,geram atau pun dendam yang masih terbuku?

Assalamualaikum...
 
 Mood tengah baik-baik jer kerja kat sini tapi tak sangka , sebab seseorang rasa macam spoil mood je.. mungkin gara-gara dia jelez , geram atau pun dendam yang masih terbuku mungkin.. yang tu aku tak pasti...

gara-gara status fb aku
"dup dap dup dap jantung ni. dah dekat 2 jam.. sebab ... *biarlah rahsia ..T_T "
 
dan dia pun komen status aku
"sebab terjumpa kekasih hati lama kt tempat kerja.. +_+"

aish..dia da salah faham nie .. status tu xde kena mengena pun dengan BF dia tu.. aku tulis status tu sebab benda lain.. bukan sebab terjumpa ex-BF tu... hurm ...

Lagi pun, aku x cam pun BF dia tu. yela last jumpa pun 2 tahun sudah.. mesti la berubah.. masa dah nak tutup kedai baru perasan .. so, status tu memang xda kena mengena la dengan BF dia tu....HARAP MAKLUM k....

dan tak sangka jugak ,bagus  boy tu sebab cerita gak terjumpa aku kat GF kesayangan dia tu..disebabkan kesalahan fahaman, aku pun menjadi bahan la kat status gurl tu ......... T_T
so, ape nak kata ? SABO JE LERRR.....

1 000 kuceng marie:

Ezad Skytech said...

sabar ye ieyza...dia salah paham tu...