Thursday, March 1, 2012

Spontaneous Thursday # Maaf......Tidak mencukupi

Assalamualaikum...

"MAAF.. BAKI KREDIT anda TIDAK MENCUKUPI untuk membuat sebarang PANGGILAN.."

Kita sering saja mendengar suara ini apabila kehabisan kredit kan ? 

Cuba kita BAYANGKAN.. 
Suatu hari NANTI, kata2 ini pula yang BERSUARA....


"MAAF.. PAHALA anda TIDAK MENCUKUPI untuk membolehkan anda masuk ke dalam SYURGA"

 Baki kredit tak cukup boleh ditopup .. tapi kalau pahala tak cukup , macam mana nak topup ?Topup la pahala banyak-banyak selagi masih berada di dunia ini ..

13 000 kuceng marie:

Ezad Skytech said...

betul tu..sementara masih ada waktu..top up la pahala byk2...

Norlida Ramli said...

huhu..tersiratnya maksud..
huhu..cedih2 kalo cmtu...
nk berubah..nk tmbahkan pahala..im trying

zareliqa afiqa said...

Sementara masih bernafas, kumpul lar pahala bebanyak tuk jd bekalan nanti :)

Ahmad Haziq Azlan said...

insaf

Yatie Awang said...

InsyaAllah...itula yg harus kita cari selagi hidup di dunia, bekalan untuk di SANA

~miss dyeLa~ said...

( ^_- )
something yg susah nk wat..!!
asyik bz ngn urusan dunia jer...
hehehe...

MaYa MustWany said...

jom2 reload ...

biela bell said...

betul tu ieyza..
topap bil henpon bila2 masa pun boleh..tapi bila dah smpai akhirat..pahala dah tak boleh nak topap. dah nak patah balik ke dunia utk kumpul pahala dag tak sempat.huhu

EyqaLuvender said...

nak topup pahala yeay!

Cikgu Ma said...

terbaik pesanan ni...jom topup amalan!!!

faridah nazurah said...

terkedu sat~

Linda Wahed said...

betul tu ^_^

NIZAM said...

oh, terkesima jap.

thanks ieyza for sharing. :))