Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday #3 : Semulajadi atau Buatan ?

Assalamualaikum...

keajaiban+allah.jpg

Semulajadi atau buatan ???


36 000 kuceng marie:

ArulchelseA said...

buatan semulajadi kot..

ieyza afieyna said...

@ArulchelseA

buatan semulajadi ? mcm mane tu.. hee

Fikri said...

Buatan semula kejadian itu.. haha.

Areliff said...

buatan :)

Pendamba Mawar said...

em.. nak kena tgok bukti dulu.haaha

aisya said...

nak kate buatan, mcm semulahadi. tp nak cakap semulajadi mcm buatan plak. pening. hehe

Ezad Skytech said...

rasanya macam buatan je...hee~

afzalsukasuki said...

atau..

Kasih Kita said...

Orang zaman dulu kot buat.

Bro ahmad said...

nice cantik...semulajadi ke ni ieyzaa

Miss Nadya said...

buatan kot..:)

new entry :: Simple Contest ツ

yen(toka ziizokukuto) said...

buatangan kot :)

ChocStrawberries said...

tah.. mcm smlajd jerhe2

faridah nazurah said...

errrr benda nih mmg betul2 ada ke? huh menakutkan..

ieyza afieyna said...

@Fikri

haha.. pun bole. hik3..

ieyza afieyna said...

@Areliff

ieyza pun agak ini buatan manusia..
tapi xtau la kn..

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

bukti cmne tu abg fyzal oi.. hikhik...

ieyza afieyna said...

@aisya

betul2.. tu la.. tak pasti sama ada buatan atau semula jadi..

ieyza afieyna said...

@Ezad Skytech

mungkin kowt ezad..

ieyza afieyna said...

@afzalsukasuki

ceh.. haha :D

ieyza afieyna said...

@Kasih Kita

Aah kowt.. bole jadi jugak mcm tu..

ieyza afieyna said...

@Bro ahmad

xtau ar bro.. ieyza jumpa je.. hee.. xpasti buatan atau semulajadi..

ieyza afieyna said...

@Miss Nadya

maybe la kowt..

ieyza afieyna said...

@yen(toka ziizokukuto)

buatangan ? huhu

ieyza afieyna said...

@ChocStrawberries

tu la mcm semulajdi je kan..

ieyza afieyna said...

@faridah nazurah

memang ade rasenye.. memang scary pun..

Pendamba Mawar said...

tapi datang dari national geographic tu.. hurm..kadang2 wujud jugak macam ni

cik Atiera said...

tataw na tafsir cm ne.
tp kejadian Allah tue yg mustahil pown bole jadi juga :))

Nur Kahlimah said...

mcm buatan je ....

smilenajah93 said...

uih ! kt mane nieh ?

smilenajah93 said...

uih ! kt mane nieh ?

NasZ said...

macam edit je. hehe.

widiea azira said...

buatan kot..tp menakjubkan lah.

IkhAnif said...

nak try gi skali..kalo dapt tngkap gmbr dngn batu tu lepastu buat DP FB confirm mleto tuh..>_<

ezzu said...

nk kata buatan kn nmpk mcm semula jdi...konfius pun ad...hehehe

wan nurul hezrina said...

konfius suda...mcm semulajadi tp bila ada nmpk org mcm buatan..huhu