Saturday, October 8, 2011

Award For me.. ;)

Assalamualaikum...

hai.. oll.. ieyza dapat award la.. dah lama tak dapat..huhu.. 
pape pun thanx kat blooger yang sudi bagi ieyza award tu...
http://eddyboyz86.blogspot.com

thanx bro eddy.. ^_^
mula-mula tak faham apa yang di tulis. rupanya kena baca terbalik..
"anda dapat award creative blogger"



so ini la award nye.. cantik.. ;)
:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::
PENCIL yang besarMenunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa hentiMenunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.
LOGO bulat berkelip-kelipjika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.
eh, blog ieyza ada ke ciri-ciri macam tu ? hee..
Photobucket

28 000 kuceng marie:

eyryn said...

congratez dear :) hehe

afie said...

tahniah kak Ieyza....

Run Away said...

tahniah beb...;d...santik award tu...;d

Syamimi Nazifa said...

waa , bestnye dpt award =D

♥ norlida ramli ♥ said...

wah..tahniah ieyza :)

ieyza afieyna said...

@eyryn

hee.. thanx eyryn ;)

ieyza afieyna said...

@afie

thanx afie :)

ieyza afieyna said...

@Run Away

thanx ye.. aah cntik award tu..suke3 ;)

ieyza afieyna said...

@Syamimi Nazifa
hee.. :D

ieyza afieyna said...

@♥ norlida ramli ♥

Huhu.. terima kasih kak norlida ;)

nurul diana said...

tahniah akk :)

EyqaLuvender said...

congrates ieyza...kamu mmg creative taw!

NasZ said...

wah..dapat award. dasat tu.

MOHD NASER.com

ade2mama said...

gempakkkkk!!!!!

exam tu stdy2 hehe..

ieyza afieyna said...

@nurul diana

thanx yana ;)

ieyza afieyna said...

@EyqaLuvender

hee.. tak de la creative sgt..huu

ieyza afieyna said...

@NasZ

huuhu.. xdasat mane un.. ;)

ieyza afieyna said...

@ade2mama

haha.. org dah lame hbis exam..
kat umah dah.. cuti..wink3

Pendamba Mawar said...

best laaaaaaaaaa..bila ieyza nk bg pendamba award

Bro ahmad said...

tahniah dapat award..bro jeles = ='

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

hee.. pendambar amek la.. pendamba pun crative jugak kn.. ;)

ieyza afieyna said...

@Bro ahmad

hee.. jgn jelez bro.. hik3

Sunah Sakura said...

hehehe..tahniah! memang patut dapat pun!

ieyza afieyna said...

@Sunah Sakura

hehe.. ptut ? yeke ?
pape un thanx kak ;)

Ratu Lissa said...

tahniah kak ieyza..

ieyza afieyna said...

@Ratu Lissa

thanx lissa ;)

Miss A said...

ieyza,congrats!you deserve it!sye tgk awk slalu blogwalking.perghh mmg hebat :)

ieyza afieyna said...

@Miss A

hee.. thnax.. blogwalking pun yg termmpu je.. ;)