Wednesday, September 28, 2011

Nak gurau pun agak-agak ar..

Assalamualaikum...

Gurauan yang membawa padah.....

ini lah padahnya gurauan yang tak bertempat.. ish3...
nak gurau pun agak-agak lah kan.. fikir dulu sebelum buat...kenekan orang memang seronok kan2..tapi korang kalau nak bergurau,,jangan sampai jadi macam kat bawah ni dah la ye..huhu


Selamat menonton ^_^


nak mintak maaf pun tak dapat dah......
Photobucket

41 000 kuceng marie:

secret Ash said...

uwah... Sampai gtu skali.. Dahsyat btul!!

ieyza afieyna said...

@secret Ash

tau xpe.. giler la.. gurauan yg membawa maut !

Ahmad Haziq Azlan said...

pergh.......sia2 je mati si rachel tu.....

ieyza afieyna said...

@Ahmad Haziq Azlan

tau xpe.. cian die..

IkhAnif said...

perghh..!!..tanak berguro dah pasnieh...x pasaix2 mati anak orng..>_<

diana said...

menyesal tak sudah la..

ieyza afieyna said...

@IkhAnif

Hehe.. tau xpe..
tapi kalau nak gurau cikit2
tu bole la,,jgn yg membawa maut
sudah.. :)

ieyza afieyna said...

@diana

tu la pasal.. nak mintak maaf pun
xguna.. orang dah mati kn..

Lia Lomi said...

pergh. dahsyat giler..tulah gurauan yang melampau..

My SweetPea said...

waaaaaaaaaaaa...dasat....tula...u jambu cam atis korea....kan ramai peminat...ke;as gitu....:)

My SweetPea said...

hayooooooooo

♥ norlida ramli ♥ said...

ala..nk tengok video ni..tp tenet slow..xdpt nk loading..huhu

erynlliot said...

wow. tergamam plak.

ieyza afieyna said...

@Lia Lomi

tu la psal.. sngt melampau la..

ieyza afieyna said...

@My SweetPea

xfham.. huhu

ieyza afieyna said...

@♥ norlida ramli ♥

t tenet dah ok. tgk la.. hee

kul 2,3 pagi mesti tenet laju,,
hee

ieyza afieyna said...

@erynlliot

huhu.. tu la psal.. mula tngak tadi
pun tak sgka mcm nie..

Bro ahmad said...

tak dapat tengok internet dah limit slow macam siput huhuu..kecewa

ieyza afieyna said...

@Bro ahmad

yeke.. hee..
pape un bro kene tgk gak..
sian tau mngsa tu..huhu

tiefazatie said...

gle btol!

nick dot anis said...

dasyaaatt

Ezad Skytech said...

da pernah tengok video ni sebelum ni..tu la..nak bergurau pon agak2 la kan..

mana tahu orang yang kita dok gurau tu jenis yang ada sakit jantung ke..tak pasal2 jadi macam dalam video ni..nak minta maaf pon tak sempat da...:(

LoveHijau said...

aha...tu la lain kali kena tengok tempat,situasi dan mood orang lain kalau nak buat lawak..kan dh kes naya

Kawalan Biologi Alternatif Cegah Pencemaran

Pendamba Mawar said...

errr.. gurau?

ade2mama said...

kecian gile kn..kene lenyek dgn kete..

ieyza afieyna said...

@tiefazatie

huhu.. tau xpe..
sia-sia je...

ieyza afieyna said...

@nick dot anis

hehe.. dahsat2.. :)

ieyza afieyna said...

@Ezad Skytech

aah.. tau xpe.. nak bergurau pun kene ade masa je. bukn men redah je kn..

ieyza afieyna said...

@LoveHijau

tu la psal.. ni memang la mula2 nak gurau kn. tapi xsgka pmpuan tu akan berlari smpai ke luar rumah..

ieyza afieyna said...

@Pendamba Mawar

ye.. gurau la nie..
gurauan yg membawa maut..huhu

ieyza afieyna said...

@ade2mama

tau xpe... sian2...

Amoychanteks said...

errr, baru semalam bgurau sampai kene marah =.=

ieyza afieyna said...

@Amoychanteks

yeke.. ? hee.. cian kena marah..

Nizam Ijam said...

gurau sampai mati kot...ish2

Sunah Sakura said...

housemate akak de cite sal ni gak..kesian kan...hurmm...

ieyza afieyna said...

@Nizam Ijam

tau xpe.. tragis betul la.. huhu

ieyza afieyna said...

@Sunah Sakura

aah.. tul pasal..
cian org tu..

Run Away said...

gurauan apa..mcm gini kan...hih...

~miss dyeLa~ said...

ciannyer... mati bodoh2 jer... gerun...:(

Cik Lin said...

amik kau! smpi cm2 skali huhuhu

Anonymous said...

ngeri pulak kawan dia mati...kesian rachel..x pasal2 mati pulak dia sb kwn2 dia gurau kasar