Sunday, August 7, 2011

ini cerita aku....


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum
♥ Hello silent reader ! ♥

Semalam aku keluar pergi buka puase lagi kat luar. biler skly dah merasa. mesti nak lagi. HAHA. tapi kali nie  dengan kawan baik aku,fiera .,die yang ajak.. aku on jerr.. ;) die study kat poly syed sirajuddin...cun ! nak berkenalan x ? single lagi..^^ huhu..best sangat semalam coz dah lama xjumpa dia.. kami bertiga jerr semalam. sorang lagi kawan aku kat uitm,anisah but we all panggil dia kecik.sebab die kecik dan cumeyl.. huhu..~kami bertiga memang rapat sejak time sekolah lagi.. :)





---FIERA----

 kami keluar awal.. pkul 3 petang lagi.. sebab nak borak2 dulu. ye la lama x jumpa.. pastu jalan la dalam c-mart tu.sementara tunggu fiera smpai. pastu aku dengan kecik nmpak ade penimbang berat.! apa lagi aku pun rasa nak timbang la berat aku.. aku pun timbang... adoii ! Berat aku semakin turun. turun 3 KG plak tue..sedih nye.. :( dah la berat aku memang ringan.. nie bulan puasa bertambah ringan la berat aku.. .aku pun xtau la camna nak bagi berat badan aku ni naik. biler buka puasa je , makan pun sikit. cepat knyang. padahal beli nasi separuh ! =.= 






*gambar kat dalam c-mart je. masa kat kedai makan..x snap pun. hee^^

OK..lupakan pasal tu.. tak lama kemudian fiera pun sampai..:) then kami pun pusing -pusing balik dalam c-mart beli apa yang patut... huhu.. dah borink kat dalam c-mart ..kami pun jalan-jalan kat luar c-mart then terus pergi ke bazaar yang berhampiran. .. banyak makanan sedap2 kan. rasa macam semua nak.. tapi tu nafsu ja. tahan2.. hee.. beli apa yang ptut je la kan...pastu kami pun pergi ke kedai makan yang nak makan tue,.. order la. tapi nasi kami smpai lambat T_T . so minum air  + makan murtabak masa beli kat bazaar tadi sementara tunggu makanan tiba. hee..  pas makan semua. dlam 8.30pm macam tu kami pun terpisah.. balik la ke tempat masing2.... pape un. thanx to fiera and kecik. hee. Sayang korunk !! <3 <3



p/s: jumaat nie test JPJ... takut sangat2..hurm....

Photobucket


0 000 kuceng marie: