Saturday, August 6, 2011

berbuka puasa bersama mereka :)


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum
♥ Hello silent reader ! ♥

sharini aku rasa ada kelainan dalam diri aku. entah la. aku rasa aku happy ja.
dari pagi sampai malam.. xda satu perkara pun yang membuat aku sedih macam selalu..
bagus la. sebab aku pun dah berazam xnak sedih2 .. aku nak happy2 ja,.
lagi pun aku nak dengar cakap "dia" suh aku jangan sedih2 lagi..
ok.. i will :)

and perkara yang membuat aku rasa enjoy malam semalam bila aku berbuka puasa
dengan kawan-kawan kelas aku.. best sangat. ! sampai hampir pkul 11 malam tau.
tak pernah2 dalam hidup aku. dok kat kedai makan dengan kawan2 waktu malam2..
mula-mula kat bilik pas azan aku just minum air je, pas solat maghrib kami pun bergerak ke
kedai makan tue. tak jauh sangat la. ada lah dalam 30 minit jalan kaki.. hee..:P

dalam perjalanan tu sangat riuh dengan gelak ketawa kawan-kawan aku.. 
mereka semua tukelakar la. ada jer benda nak buat lawak.. hee. 
best la malam tue.. ^^sebab b4 nie aku tak pernah sangat nak join mereka macam nie., 
..tergerak hati aku mlm tunak join,,^^ pape un nak ckap BMD3Cb the best ... <3 <3
and pasal kawan-kawan aku yang dok kacau tu pun aku dah maafkan dorang:)
biarlah,, mungkin aku ni terlampau sensitive kowt....

foto memori bersama mereka  ;)

nie masa nak otw nak pergi.. huhu..

bersabar untuk menanti makanan..hee :P

wah.. macam2 kami order..boleh tahan jugak la mkann kat ctu.. ;)
budak laki kelas aku. ada ckit ja..


adios...



Photobucket


2 000 kuceng marie:

SN said...

wah , bestnya buke ramai2 .. :)

Just Mini Love said...

@Syamimi Nazifa

hee.. memang best pun.. ;)