Sunday, July 3, 2011

Sekali Lagi..Cinta itu milik kita...

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum
♥ Hello silent reader ! ♥

*Cerita hari semalam......2 Julai 2011

 aku bangun dengan ckup bersemangat.. hati cukup gembira ingin bertemu cinta sekali lagi aku tu.HAHA..aku pun bersiap2 . : keluar pi alor star :D aku pun cuba memberanikan diri seorang diri dari perlis g alor star nek train jew..dah berani sebab dah banyak kali p sorang2.. masa dalam tren tu penuh sangat.. so aku terpaksa dok sebelah uncle cina tue. dia nak p Bangkok..ha nie nak story, tiba-tiba dalam perjalanan tue,, uncle tu dengan kawan dia tiba tegur aku. dan tanya nak pergi mana. aku pun cakap la nak pergi alor star.

 then kat sebelah kawan uncle ada budak uitm gak.junior aku. part 1.. tapi x knal la.. dia and kawan2 dia. pastu tiba-tiba uncle cina tue tnya. " kenapa you pakai atas kepala ,dia tarak pakai ? " (tudung ) Sebab junior tu xpkai tudung. then dia pun senyum je aku pun senyum jela. rasa malu kn bila orang bukan islam tanya macam tu ! Pastu uncle tu tnya lagi " u tak panas ka pakai itu ? "aku cakap la tak .aku senyum ,. dia tanya lagi. " u dengar ka apa uncle cakap.? " aku senyum dan meangguk.. mungkin dia fikir kalau pkai tudung kan tutup telinga so x leh dengar orang cakp. huhu. yang junior tue terus wat2 tido and sandar kat kawan dia =.=

OK.tutup pasal tue. act aku pergi alor star nak p tengak citer "SEKALI LAGI" tapi tiket yang ada hanya kul 12tghhari and 3.30 ptg je. so , si dia pun bli jela yang pkul 12 tue. sebab kalau lambat-lambat takut x sempat .train balik aku pukul 5. malas nak suh dia antar sebab kan jauh. cian dier. . haha..so, aku tiba di alor star tepat kul 12. aku pun cepat2 la p CP..dia da tunggu lama da ,ciap boleh main bowling dengan kawan dia. bila dah sampai kat wayang.kami cepat-cepat la masuk.tapi cerita tu da start la ckit.. =.=


cerita tu nak kata best,bole la. tapi borink la. rasa mcam tah pape je. pendek cerita. tak puas hati la cerita tue. tapi naseb baik ada amani(Mia sara nasuha) yang comel. best la jugak tengak teletah dia. tapi tu la ending bukan dengan suami dia balik kan. bagi 3 bintang ja la. HAHA.. bila tanya dia, dia pun cakap borink T_T .
Pelakon: lisa surihani, Shaheizy Sam, Mia Sara, Bront Palarae ..

Oleh di sebabkan kesuntukan masa. pas habis ja wayang,cepat-cepat p makan. . perut giler lapar sangat. pas makan ..p solat suma. pastu apa lagi seperti yang di rancang... aku nak beli handphone baru! Hee... so, dia pun bawak la aku p tempat enset tue,. fuhh, rambang mata aku tengak.. mula2 nak beli handphone Nokia express music yang touch screen tue. tapi mahal sangat la. pastu pusing. dia nampak nokia X6.. pun sama mahal. lastly , dia pilih C5. aku pun setuju nak bli C5 la. xdapat express music pun xpa la. C5 pun touch screen jugak kan. so, lastly past dia bertungkus lumus berunding harga dengan tokei tu aku pun jadi la beli. wah suka3.. :D .. hee...

Credit: mr google..




mengambil  masa sejam jugak la nak bli nset ni.! hee. pastu tengak jam pkul 4 lebih dah.. aku cakap nak pi beli tiket nak balik cuti mid sem nanti. saja teringin nak balik dari alor star. hee ..so kami pun pi la syahab.. mula takut x sempat ,dia cakap nak antar aku balik arau la. tapi tak pa sian kat dia t penat..agy pun sempat je. .train lambat datang. pas beli tiket bas ,dia pun hantar aku p KTM..then cinta sekali lagi aku tu pun balik ... :( BYE,,,
since,,
ieyza afieyna

p/s: see u 2 week more.. bye.. Thanx alot..




Photobucket


0 000 kuceng marie: