Sunday, April 3, 2011

Tak faham btul la !

      


Ish.. memang btul2 tak faham la..dengan die..kan sana sini dah macam2 yang berlaku.. Allah nak tunjuk yang DIA marah dengan hamba2 nya yang tak habis2 nak buat maksiat.. memang suma orang sedar,, semua orang ada melakukan dosa.. ada melakukan maksiat.. di mana2 kan. xda sapa pun yang terkecuali.. semua musibah yang datang mcam banjir,, gempa bumi, dan macam2 lah lagi. itu apa mksudnya.? semua orang tahu kan. sangat2 takut. sangat2 seram bila kita fikir blik berapa banyak dosa kita dah lakukan. berapa bnyak pahala yang kita dapt. dosa dan pahala mana lagi berat.. semua orang xnak dosa kan.. semua orang nak kejar pahala., tapi ada ke manusia yang tak lepas dari dosa? hurm.. aku takut bila fikir semua ni.. tanda2 kecil dah muncul..mcam2 dah berlaku kat dunia nie kan..
  
Tapi bukan ini yang aku tak faham.. aku tak faham dengan kawan aku sorang nie ! *sorang ke, atau ade la segelintir..aku tak suka. bukan tak suka ,cuma susah la nak explain. dia pernah jadi kawan aku. tapi sekrang da x rapat la sgt.. rapat cmtue je.. permasalahan nya,, aku sakit mata r tgk fb dia. ari2 upload pic.. eh, aku tak jelez la. cuma pic yg dia upload tue seksi sgt2 ! aku even as a perempuan gak pun ase malu nak tgk tahu tak. ape motif dye nak upload? ta fham la. nak bgi semua orang tngak kecantikan tubuh badan dia ke? hey ! tak malu ke? aku sebagai kawan pun rasa malu.. but i know dia tak malu sebab tu dye upload. dye rasa bangga kowt !!  yela mana tak nye, pic dye pkai singlet je. pastu pkai seluar pendek macam boxer tue. tersangat pendek.! bayangkan la.. letak kt fb.. macam2 orang bole tgk. bukan tgk je. orang leh download skly ar. wat koleksi lelaki2 yang GS ! la. btul kn? pastu wat video letak kat youtube. ! macam ape je !



jelez?? haloo.. tolong ckit. xde mase aku nak jelez. hanya kerana tayang body kau ! bangga ar tue,, pic dye rmai boy komen. wah seksinye ! wah cantiknye.. segala2 wah la.. ala, lelaki sapa tak knal. usha benda lain tue ! haha..dah tu majority pic dye mesty letak pic dya yang tak cukup kain tueh ! yang lebih dahsyat nye. pic tue bukan nye snap kat rumah.. tapi snap kt tempat awam ! kat mall.. haha.. pegi mall pkai seluar pndek had atas paha tue. klo pkai bju labuh dah mcam tak pkai seluar la.. ish2.. pic dye bersama tut ! rahsia2.. haha.. memng seksi la..

nak remove fb. ish, xkan la. dya kawan aku. t dye sedar lah aku remove cmne. tak nak la wat dia kecik hati kan., xpela. sabar je kan. itu hak dya. tak yah masuk cmpur la. tpi act bukan nak maksud cmpur tapi cuma tak faham. hee..dulu dia tak pun macam tue. tapi kini.. hurm.. manusia bole berubah kan. kan.



byezz..



Photobucket


0 000 kuceng marie: