Friday, April 8, 2011

Oh,Tidak ! Pendrive sye.. :(

OH, tidak ! Pen drive saye telah dimasuki makhluk yang bernama cik virus !
ala, macam mana nie? sume folder jadi shortcut ..sedeynyew. 
sape tahu,camna nak amik balik sume yang ada dalam tue?
ke memang sume akan burn dan hilang macam tue saja?
ha? OH TIDAK !!!!i dun like this..:(


sebab ieyza sayang sangat2 pendrive tue sebab dalamnye ada macam2.
ada lagu2 feveret ! tapi xpa bole download len.
CUMA  gambar2 dalam tue.. banyak kenangan !
dari 2008 punye.. gambar si dia ! :(
sebab itu kenangan. itu yang amat menyedihkan ieyza. bertahun2 smpan.
sekelip mata hilang.. nyanyian2 dari dia., suma simpan dalam tue.
pic kawan2. video2. ala. sedihnye..
TOLONG LA. sape tahu cmna nak bgi ada blik !




Photobucket


5 000 kuceng marie:

Shafiq Rosli said...

download software ni - http://www.ziddu.com/download/14487383/VirusShortcutRemoverv2.1Beta.zip.html

(mrsuffix.blogspot.com)

Tasseri Enterprise said...

lor, tecian dia. eden pon tak tau la nak buat camno.. tu lah, bondo├čbondo ponting camtu baik simpan dalam cd ko, dvd ko, selamat la skit

ieyza afieyna said...

ohw.. tu la. dah 2 thun simpan slamt je. tapi sungguh tak sngka.hurm..
anyway thanx ^_^

AmyZana said...

Sis ok lagi lorh...atleast pendrive 2 masih dlm genggaman...
dr sye ni ? pendrive habis hilang... tadak harapan dah nak crik...

ieyza afieyna said...

amyzana: yeke. lagi sian. . tue la cmne leh ilunk. hee..sabr la nak w cmne an.huhu