Saturday, April 16, 2011

Lagenda Budak Paling Setan.. !

Huh,, Ini bukan sambungan cerita lagenda budak setan okae ?! ini adalah sebuah lagenda tentang seorang budak setan. Bukan Qasya . dia baik. dia lebih jahat dari qasha. Dan beliau di gelar budak Paling Setan...


Kenapa? sebab beliau mungkin tiada hati dan perasaan.. beliau mungkin seorang yang kejam ! ya, kejam .mungkin. but ia hanya my opinion. but ape pndapat anda. dia ptut digelar budak setan macam qasha atau budak paling setan yang lebih teruk dari itu ! renung2 kan..


beliau ckup ieyza kenali.. dulu lain..sekarang len. manusia bole berubah bukan. dia bf kawan ieyza ! tapi skrang suda menjadi ex bf.. ok tak mau panjang2 cerita. lihat saja dialog ini yang letak beliau lemparkan kepada kawan ieyza.!


"hey,pempuan ko nie tak tau malu ke? kau  tak layak untuk aku. kau memang tak laku ar,. tak da sapa nak kat kau. elok jual longgok je 20sen kat majlis daerah. itu pun kalo ada orang nak beli. elok bgi je kat orang gila itu pun kalau ada yang nak ! "



"hey,pempuan sial! ko nie x faham bahasa ke celaka ? ko bla bole ark ? xcukup agy ke? mengalahkan aku rogol kau je,weh pempuan! orang mngandung luar nikah pun x kecoh macam hang la ! "
see,, budak setan ka budak paling setan ! damn jantan macam nie. sebab dia berkata seperti ini?
kawan ieyza sayangkan dia , dan berharap untuk dia kembali tetapi lelaki ini tak sudi, kerana ada yang len. dan seorang playboy. ok, even tak sudi patut ke menghina orang seperti itu ?? 

Begini ke sikap lelaki ??

to my fren, jgn cdey2.. biar Tuhan yg balas semuanya..Bye..
Photobucket


2 000 kuceng marie:

++sang wada++ said...

kata2 mesj tu melambangkan perangai lelaki yg tak elok.harap2 kawan awak akan jumpa lelaki yg lebih baik.ada hikmah lah tu disebalik apa yg terjadi..

Syamimi Nazifa said...

kuang ajo gle mamat tu . . ee . .grm la plkk . .