Friday, April 22, 2011

Aku da tak tahan....

Urghhhhh!! aku terpaksa buka juga blog nie,, sebab aku da tak tahan sangat2 .. aku tak tau nak luahkan sape2 lagi.. aku sedih.. aku da tak mampu nak pendam seorang diri.. aku tak nak ganggu kak sha untuk luahkan semua nie.. sebab aku tahu,, dia mesti tengah study.. esok kan da start first paper.. CTU(Pemikiran dan tamadun Islam).. argh! TENSION.. coz it like history subject..but Sejarah islam la.. .. 


erm.. semua ni salah aku ke? kalau aku salah aku mintak maaf.. roomate aku marah aku.. aku tak sangka dia smpai pos kat FB macam ni. aku na nanges sangat2..  salah aku ke? 

aku cuma menunjukkan protes aku ! da 2 sem aku tahan dengan dia..sem 1 and sem 2 tapi tengak2 sem 2 dapat sma bilik agy..dulu awal2 sem aku nak cakap dengan cik ila(pengurus asrama) nak tuka bilik,tapi x smpai aty,t dorang cakap apa plak.=.= ' sem depan entah la.tapi aku tak penah pun buka mulut atau bersuara dengan dia.. sebab aku tak berani. ia aku tak berani nak cakap dengan dia., dia slalu pasang lagu kuat2.. nyanyi2.. tadi aku betul2 tension. aku membaca tapi dia nyanyi2.. aku  tahu dia pandai.. mungkin sambil baca bole nyanyi2 kowt sambil dengar lagu.. tapi aku tak.. aku tak bole! kalo buat math or kira2 aku bole la smbil dengar lagu.. tapi nie subject membaca aku tak bole.. aku pun bangun dari meja aku.. aku just cakap "ish" ambil buku kuat,, and ade sedikit bunyi. and tolak kerusi masuk dalam meja, secara luar biasa... erm, sebab tanda aku protes.. !!! tapi aku tak da pun marah2 dia cakap mulut ape.aku just pendam je dalam hati.. tapi napa smpai dia buat wall kat fb macam too..??? ape aku dah buat.. cuba dia bgitahu ckit pernah ke aku kacau hidup dia?? cakap dalam bilik pun bole kira ar berapa patah perkataan!!! yang aku  tahu memang aku seorang pendiam, aku dok diam2 dalam bilik buat keje aku.. aku  tak pernah ke buat kecoh .. jadi apa masalah dia sebenarmya..aku yang tak bole tahan dengan dia.. 2 hari lepas aku TERTEGUR dia,, aku cakap 'lin, pelahankan lagu ckit ..'mcam tu je.. tu pun aku terus terdiam.. and sedikit perasaan takut menjelma.. dalam hati berkata2 macam tak percaya. eh aku tegur dia la.. aku dah btul2 takut.. erm aku memang  takut dengan dia pun .. sebab entah la tak bole nak cerita......roomate lagi sorang sokong dia kowt sebab dorang kamcing! even dulu pun dia pernah ckap.lin tu bisng la. tapi sekrang biarlah dia nak sokong mana2..tiada hipokrit dicinie ok...tapi aku sedih.. salah aku ke nie semua.. aku nak study,, tak bole la bising2.. =.=' ESOK NAK EXAM DA.. makkkkkkk ! :'(

Photobucket


4 000 kuceng marie:

Ct Aja said...

sbr k.... tmpukan peksa 2 dlu, yg lain tlk ke tepi...g. luck...

hanafijaafar said...

selagi tak cakap, selagi tu tak selesai masalah.

kalau tak nak cakap, cuba la tuka bilik sem depan.

hihi, i just can't stand people who beat around the bush.

Cikbeyla Nabiella said...

hurmm, sabar k kak.
gud luck exam. bwat btol2.
prove kat die akak bole bwat jugak wlau die bsing skali pun. :)
pray 4 u :)

farah said...

ish2, teroknya perangai. cuba bwak bebincang. kalau tanak serabut, xyah pkir. struggle exam :)