Tuesday, February 15, 2011

=.=' TEST ! ko Bole diam ark ?? arghhh!! =.='


ee.... esok ade test.. luse ade test .. next week ade test..
ee.. nie yg xsuke nie,.,, ee... dah la mood tgh xbek nie..
pastu ditambah pulak dgn mcm2 masalah.,..
time aku nak study nie lerr kau nak berkaraoke,,
bole diam x?? nak karaoke g ler jauh2.. aku nak bace buku nieyh..
tapi aku xckap pun an.. sbb aku tak berani pun nak tegur kau..
xkenaya nak tgur kau.. ish,, aku kn tkut dgn kau,,
tapi aty aku je yg berkata.. tolong la senyap..
aku tension nie.. naks study.. study,, n study..
marketing lak tue,, kene BACA !!!! aku dah lerr
xminat BCA membaca nieh...klo bab kire2 len la..
aku mmg minat gilerr.. tapi nieyh BACA ! ko fham x..
so diam lerr.. klo ko wat karoeke cmne aku nak ingt ape yg aku bace !!
nyanyi slow xpe,, tapi kuat tau x..!!

p/s: mood aku mmg btul2 x baik niey.. + tension .! outz.. 



Photobucket


2 000 kuceng marie:

Qaseh ElyaNas said...

cian awk.. xper.. tdo awal jer & bgun tgh malam.. mst diorang x karok da ms tu kan ^^


anyway nice blog ^^ jom sggah blog vee, leh la follow vee / tinggalkan komen.. vee follow balik ^^

Anonymous said...

hahahahahaha.....lawak giler!!!!