Tuesday, January 25, 2011

i'm loner =.='

I'm loner..!! lonely without my lovely family,, lonely without my lovely sweet cats,, lonely without somebody whose care about me that mean lonely without a wonderful love ,, lonely without my sweety best friend ,, and lonely without a friend right now.. -_________-

aku tumpang gembira kt sape2 yg life die bahagia.. bhgia bersama org2 tersyg.. aku hnya mmpu tersenyum melihat kebhgiaan org ,, diri sendiri,,hanya ALLAH je yg tau ape yg aku rasai... dunia yg pnuh dgn ujian dari Nya,, hnya kesabaran dan ketabahan diri yg dapat ditanam didalam diri....berilah aku kekuatan untuk meneruskan semua ini,, untuk aku harungi kesedihan ini keseorangan disini,,,

aku melihat mereka terlalu gmbire ke sna sni bersama teman disisi gelak ketawa bertuka cerita,,nmun aku hnya mmpu melihat.. diri yg bgai keseorg masih mencari arah dan hala tuju.. aku merasakn seperti tidak wujud disini..adakah aku dianggap wujud apabila aku diperlukn sahaja ?? memang aku berkecil hati dgn mereka.. aku sedih,, tidak perlu untuk mereka tahu akn hal ini.. biarla aku yg terkontang kanting disini..

aku rindu saat2 manis bersama teman2 di sekolah.. kami selalu bersama ke mana sahaja. tapi di sini,, kejap aku dgn dia kejap aku dgn dia tu kejap dgn dia... kdg2 aku terasa sgt... entahla.. :'(

miow miow miow.. nnty blek aku story kt kmu ye..
kucing sye yg sangad2 setia ..selalu mendengar curahan hati aku..
walaupun sebenarnya dia xfham,,
i miss u tammy :'(


Photobucket


0 000 kuceng marie: