Sunday, January 30, 2011

Happy birthday adek..^__^ Picnic at Teluk Batik,,

Assalamualaikum...
fuhh.. penat giler la.. tapi best.. hee.. bru je smlm smpai umah.. letih gak la.. dari perlis ke perak travel hmpir 5 jam gak la.. bertolak kul 8 mlam smpai ipoh kul 12.45 am,,, pengalaman pertama dalam hidup nie,, coz first tyme nek bas mlm2 ,,perjlnn jauh lak tue,, alhamdullillah slamt smpai.. yela tkut gak kn,, nseb bek pkcik tue bawa dgn pnuh berhemah.. hee.. :)

smpai je umah.. ta tido pun.. sbb perut sgt2 lapar.. yela,, mase kt kolej x mkn un.. just mkn maagie jer..coz cafe tutup..yela.. budak2 len kn dah blik arini jumaat..aku je blik ari sbtu.. tyme tue ckit la org..sunyi je block tyme uh2.. seram2.. huhu~~ mase ontheway blek, mak order la nasi goreng untuk aku.. smpai je umah aku terus mkn,, lapar weyh ! haha..

dalam kul 2.30 cmtue pstu bru tido..pastu pagi esoknyew..kul 8 da bngun blek..sbb my family rncang nak g picnic smpena birthday adek..birthday adek esok 31 jan.. tapi smbut awal sbb arininie ayah cuti.. esok ayah da keje.. hee.. so,, picnic at teluk batik.. best sgt2.. coz dah lame x pegi.. kt sne aku sponsor KFC ..share dgn kakak aku,, hee..nie dye pic2 spnjg di sane.. :)

My family...

bersame adek cumeyl.. 

adek2.. :)


bersame kakakku.. 

adek lorh..huhu..

nyum2.. mam KFC.. ^__^

COMEYL X??

Alolo..cian2 kene tanam.. hee ~
Pastu blek umah lak,, malam tue sesi potong memotong kek pulak.. hee



dan act bnyak lagi la pic2 nye.. tapi ini je yg dpt dikongsi.. hee..
Happy Birthday adek yg ke -5 tahun.... :)


Photobucket


0 000 kuceng marie: