Monday, January 24, 2011

Fall in love....



Fall in love with somebody...!its true ? im not sure really.. but i think its true.. i know what my feeling.. but bole ke untuk sye terus cinta kan dia?? takut sgt.. takowt dikecewakn lagi.. dia selalu ada time susah,senang,gembira,sedih,duka, bahagia..tapi entah2 die da ade awek,, walaupun dye ckp xde awek, dye tipu ke kn...erm,,entah.. ape yg ptut di buatkn..but im happy coz.. now.. i da btul2 lupe kn mr. A untuk slamenye.. xkan ade lagi psal A dalam sejarah hidup nie after nie..hurm,,

tapi aku tkut,,tkut nak b'cnta lagi..takut dikecewakn...sbb aku setia.. tapi sebb kesetiaan aku nie la akn yg akn membuatkn aku merana..hurm,,aku dah sygkn someone btul2 dlam hati aku. aku da masuk kn dia dalam hati aku.. tapi aku takut dia akn pergi.. dan aku tkut dgn adenye perasaan nie akn memusnah kn pershabatan aku dgn die..entahla...aku tkut dipermen2kn...

"awk,,awk akn pergi juga ke ??? thanx sbb selalu buat sye happy walaupun kdg2 ade rase skit aty..jujur saya ckap.saya sayang awk..tapi tak bole kn??=.="
gudnyte..
Photobucket


2 000 kuceng marie:

kindergartenlibrary said...

belum cuba sesuatu perkara belum tahu .

ieyza afieyna said...

erm,, entah la.. kdg2 rase SS lak..huhu.. ^__^