Tuesday, December 21, 2010

Sebuah Kisah Kita..


Yang aku miliki hanyalah sekeping hati,,ketika aku meniti hidup ini keseorangan,,
aku hanyut di pukul gelombang,,tewas dalam perjuangan..
Ku mencari di mana insan yg selama ini,,meniti hidup bersamaku,,
ku mencari insan yg selama ini,,aku dengan masalahnya..

kerana kini masanya aku di rundung kekalutan..
aku hilang arah,,aku hilang tuju,,aku mencari jalan..
aku mencari tempat berteduh,,dan akhirnya aku temui..
tempat untuk berlindung..


tetapi dia hadir bagai angin yang memukul awan..
setia di situ apabila ingin mencurahkan hujan,,
lalu ia pergi setelah ia kosongkan kandungannya..
belum pun sempat basah,,di tubuhku kering..akhirnya aku pasrah..

di hati ini,,tersematnya mutiara sejati,,
mutiara persahabatan sejati..akan kekal abadi..tetapi syg..
bukanlah untuk selamanya..kerana disini bukan persinggahanmu..
kita mengorak langkah bersama,,bersama janji yang kita kotakan..

walaupun hanya untuk sementara waktu..
andai kau lihat pantai yg bersih & damai,,
itulah diriku yg setia pada sbuah jnji..
hanya renungan membicarakan rasa hati,,
dan hanya renungan merenungkan pergi..sukar untuk dimengertikan,,

hanya senyuman dapat ku ukirkan..hanya lambaian dapat ku iringkan
disaat perpisahan menghampiri kita..walaupun pahitku telan jua,,
kerana ini suratan dari Nya..hanya pada Illahi ku berdoa
rahmatilah perpisahan ini dan juga persahabatan yg telah terukir,,
setiap pertemuan adanya perpisahan...


Photobucket


1 000 kuceng marie:

scha roslan. said...

wah nice one ieyza (:

btw thanks sudi follow ya. keep in touch.