Wednesday, December 22, 2010

Saya mimpi ular !!

eh? mimpi ular.. ade orang nak meminang la tu !
salu kite dengar ramai yang cakap ( org tua2 salu la) ,bile kite mimpi ular ,, itu bermakna ada orang nak masuk meminang.. eh,, tpi bole caye ke erk?? haha.. ada je orang mimpi ular tpi xda pun orang msuk meminang.. hehe.. act,, smlm kn ieyza mimpi ular ! ular yg sngat besar.. ular sawa lak tue.. pergh ! takowt giler.. yela.. mase 2 ingat kn betul2 kn.. rupenye bila dah sedar itu hanyalah mimpi.. ieyza mimpi ular tue ade kt luar umah.. dye dok gerak2 baru turun dari atas pokok rambutan kat sebelah umah ieyza.. msa tue xda sapa kat umh.. pelik gak.. pstu ieyza cdng nk call bomba la..

 tpi belum sempat nk suh bomba tue datang ieyza terkejut la.. sebab tiba2 ular yg besar lagi mengerikn itu da masuk dalam rumah.. ! wah,,panik giler.. pastu tibe2,, terasa ada orang pegang tngn ieyza.. celik mata.. haha.. "angah2,, nak pinjam laptop bole??" haha.. xsempt hbis kan mimpi.. upenye adik ieyza da gerak ieyza sbb nak pnjam laptop.. huhu..~ +__= pastu tu la tetibe terfikir yg orang salu ckap mimpi ular tu ade orng nk meminng.. eh,,yeke??sape2 ?? hee..
xde pun! itu just ckap2 kosong kowt.. xcya lah ! hee.. mimpi itu kan mainan tido...

p/s: nak tunggu putera katak datang la ! pastu nak cium dye.. hek3..


Photobucket


4 000 kuceng marie:

ainatiqa said...

whoa ! btoi btoi , lau mimpi ular ada orang nak minang !untung laa , hahah :D

ieyza afieyna said...

hehe,, haha.. xpe2.. tgu je la.. kalo ade ade la.. xde ,, xpe la.. hehe..:D

..Zaman dulu2 je kowt.. huhu

syuwai said...

kadang2x mimpi tu mainan tidur jew..

da kawan syuwai, dia sudah kawin N bakal dapat anak tapi still dapat mimpi ular o.0

sri juju said...

kak ieyza . mimpi ular actually pasal sihir sntau or yg swaktu dgn nye . akk , be careful ! sri x maen2 ..