Monday, November 8, 2010

My DrEaM..!



dReam ? ImpIan ? Same je. Dream dlm EngLish .. Impian dlm Bm.. Huhu.. sEbut jer pasal impian msty sume org dlm dunia nie ada impian masing2 kn. tipu lah klo ckp xde. cube bgi tahu sye, sapa yg xda impian tuh? uh, xde punye kn.. saya berani kerat jari !agaga.. [hee.. ]  . okae. impian bermksud sesuatu yg di impikan setiap manusia dimuka bumi ini. tpi xsume impian akan menjadi kenyataan. benar kn? sapa setuju angkat kaki cpat ! hoho.. erm,, sya juga antara makhluk ALLAH S.W.T yg mempunyai impian.. Tapi persoalannya adakah impian ku ini akan mnjadi kenyataan.? atau pun hanylah sekadar igauan semata2 yg hadir dalam dunia Ilusi & Fantasi itu??erm, InsyaALLAH.. Apa yg PeNting? KERJASAMA! WONDERPET. eh, hee. macam budak2 plak. tapi suke ape tgk wonderpet tuh! haha. opss.. lari dari topik da.. huhu.. nak tahu x ape impian saya? ta nk? xpe la.. xkire nk cter gak!! agaga,, ngeh3.. !
Impian saya adlah jeng jeng jeng ! bukn drama Kelab JENG JENG tu tau mcm kt tv tuh! haha.. merepek sudah.. maaf . lol . ok la. sya mempunyai impian yg sgt besar antara nya
1st>saya nak blajar bawa moto ! SUMPAH. xRETI lgsung. n xpernah pun bawa.! cdeynye. malu tau x..nak gak amik lesen motor.. nak gak !! T_T

2nd nak beli motor sekuter... yang comel dan kecik..warna pink tau.. hee.. harap2 tercapai.. ^^

3rd>saya nak menamatkn DIPLOMA saya nie dgn SUCCESS. tHEN amik DeGree lak. !
4th>Bile dah amik Degree kn nak bli plak sebuah kereta.
5th>Dan sume org mesti berimpian untuk memliki rumah sendirikn? saya juga. ! cntiknye umah nie..(;

6th> impian kelima ialah pas abis bljar kn. saya nak dpatkn kerja yg bagus2.. supaya dpt mgubah nasib keluarga kelak..
7th>Nak KAWEN ! haha.. gatal no.. huhu.. Normal la tuh ! hikhik.sEMoga jumpa jodoh dgn org yg baik2..Amin!

Dan. Oleh itu, untuk merealisasikn Impian2 tersebut saya mestilah berusaha lebih, & tak lupa juga berdoa kpada yg maha esa. ! DOA kn saya ye. Supaya Impian sya yg 1st tuh ! menjadi kenyataan. thanx,, salam.. (;




0 000 kuceng marie: