Friday, August 27, 2010

ayah....

Ya Allah ya Tuhan ku,,
engkau ampunilah segala dosa2 arwah ayah ku,,
engkau tempatkn lah dia di dlam golongan yg Engkau kasihi YA ALLAH,,
AL-FATIHAH buat ayah ku,,,
Ayah,,pemergianmu ketika itu sungguh tidak disgka2,,
ajal maut di tangan ALLAH,,siapa yg tahu..
ayah pergi meninggalkn mak,kakak,angah dan adik..
kala itu kaka bru saja berumur 6thun,,angah berumur 5 thun dan adik berumur 2 thun,,
ayah,,cpat bnar kn ayah pergi,,ketika itu ayah bru sahaja berumur 36 thun,,
mungkin ALLAH lebih meyanyangi ayah,,
AYAH,,
angah rindukn ayah,,
ayah cemburu melihat kwan2 bermanja dgn ayah mereka..
ayah mereka yg dtg melwt mereka di sini.. tapi angah,,
Ayah,,tarikh 28 APRIL 1997 pemergianmu itu xkan angah lupa smpai bile
Ayah,,tiade yg dapt mgantikn ayah di hati ini kerana ayah la satu2 je ayah angah,,















ayah meninggal cebb excident..dgn bas..mak kate bas tue naik atas kete ayah..wktu tu angah xngerti ape2 pun..angah bru je 5 thun,,xrse sedih pun,,tapi ble da lame rase khilgan sgt..dulu keluarge kite appy je,,
rindu nye tyme kecik2 dulu,,andai dpt duptarkn kembli..herm,,,
tapi semua nie takdir,,angah redha dia ats semua ketentuan nie..
lagi pun angah still ade ayah walaupun ayah tiri,,
ayah ,mak and adik2 ku,, new foto march10..
walaupun pun aku ade ayah tiri n adik2 tiri tapi aku xpnah nk lebelkn kn,,aku angah dorg tetap adik2 aku,,mcm adik kndung aku,,sebb mak aku yg lahirkn dorg gak,,aku syg adik2 aku,,angah syg ika,isham
n ijat...rindu sgt,, <3
only my sister in the world..n adikku,,
adikku syg...comel x..ijat angah rindu ijat...=)

1 000 kuceng marie:

complicated said...

dear , AL FATIHAH buat arwah ayah kandung kamuu yaa