Sunday, June 20, 2010

HAPPY FATHER'S DAY..!

Hari nie hari bapa..=( selamat hari bapa buat arwah ayahku..semoga roh dicucuri rahmat.
Amin!! Dad,,i so miss u..!!
semalam aku g kubur ayah aku,,setelah 10 lmenye aku xpgi kubur ayah aku..
bru aku tahu rupenye di situ lah kubur ayah aku..disitulah tertanamnya jasad ayahku sewktu hari pngebumian 13thun yg dulu..=( ayah meninggal mase umur aku 5 thun lagi..wktu tu aku still xmengerti ape2..
nie pun opah yg bwa aku ke kubur ayah,,sebelum aku berngkt ke perlis mggu dpn..


MENYINGKAP KEMBALI ZAMANKU KECIL2 DULU..


aku tinggal bersama mak,ayah,kkak dan adik aku di pulau 3 kg gajah..sebuah rumah kedai..rindu sgt rumah tu..sejak ayah meninggal kami pindah..tp skrg rumah kami tu seakn2 da hncur rumah tu after disewakn kpada budak giat mara..sedeynye aku tgk..
hurm,,aku rindu zaman2 kecik2 dulu..rase nk blik je zaman tu..ade ayah..tpi nie semua takdir kita xleh nk melawan takdir..
ayah meninggal sebb excident dgn bas ..dengar kate bas tu nek ats kete ayah..pade 28 april 1997..aku bru umur 5 thun..my sibling stil kecik2 agy..kakak aku umur 6thun dan adik aku mase tue bru 2 thun..=( ..
nie plak  pic aku mase kecik2 bersame2 sepupu aku..ank kpade ayah long aku..ayah long tu abg ayah aku..and opah..=)
nie la keluarge aku belah arwah ayah aku..tpi keluarge aku xde pun dlm pic nie..sebb time raye xblik cnie..blik umah opah belah mak..
dri kiri blkg: Ti, Ngah(Izani), Me(Izmir), Long(Izwan), A(Izhar), Izzat, Shahir, Nina
duduk: Maklong, Ayah long, Opah, Cu, Maksu , Shamil..


..BYE..

0 000 kuceng marie: